Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proberen foto te plaatsen met flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proberen foto te plaatsen met flickr

    eens een poging voor foto te plaatsen.
    met flickr.
    hoop dat dit de goede manier is?

    groetjes marc


    2009-06-15-E-3-6403.jpg by maxmarcmax, on Flickr

  • #2
    Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

    Moderator Note: Uitstekend! Zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Wat me verbaast is dat de exif-data in de foto aanwezig zijn, omdat je dat niet vaak ziet bij Flickr.
    Je zou de foto nog kunnen centreren, door gebruik te maken van de [CENTER]-tags, dat kijkt misschien wat lekkerder, maar alleszins is dit een geslaagde test. Deze topic wordt later gesloten. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Moderator Note: Uitstekend! Zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Wat me verbaast is dat de exif-data in de foto aanwezig zijn, omdat je dat niet vaak ziet bij Flickr.
      Je zou de foto nog kunnen centreren, door gebruik te maken van de [CENTER]-tags, dat kijkt misschien wat lekkerder, maar alleszins is dit een geslaagde test. Deze topic wordt later gesloten. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.
      Hoe doe je dat met flickr dat toch je exif"s zichtbaar zijn?

      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Hoe doe je dat met flickr dat toch je exif"s zichtbaar zijn?

        Grt,

        Jean-Pierre
        Upload met 1024 en post url van image met size "original"

        Jan

        Comment


        • #5
          Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
          Upload met 1024 en post url van image met size "original"

          Jan
          JAn,

          Bedoel je uploaden naar flickr met 1024 of naar BD? Want naar BD doe ik dit. En als ik via bccode naar BD load zie ik nergens in die link size Heb jij ook de gratis versie van Flickr?

          grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

            Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            JAn,

            Bedoel je uploaden naar flickr met 1024 of naar BD? Want naar BD doe ik dit. En als ik via bccode naar BD load zie ik nergens in die link size Heb jij ook de gratis versie van Flickr?

            grt,

            Jean-Pierre
            Ik bedoel flickr. Je hebt een betaald account nodig : http://dev.nikon-club-nederland.nl/f...p?f=34&t=37538

            Ik gebruik picasaweb. Daar werkt het gratis. Wel posten met dezelfe size als waarmee je upload.

            Jan
            Last edited by schollaert; 12 oktober 2013, 10:27.

            Comment


            • #7
              Re: Proberen foto te plaatsen met flickr

              Dan moet ik eens kijken om misschien te veranderen. daarom gaat het bij mij niet met flickr.

              Bedankt voor de info.

              Grt,

              Jean-Pierre

              Comment

              Working...
              X