Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Complete full frame set: D800E en lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Complete full frame set: D800E en lenzen

    Daar ik uit tijdsgebrek nog zelden aan fotograferen toekom heb ik besloten om veel van mijn fotomateriaal de deur uit te doen. Al mijn materiaal is in prima staat want ik ben een echte freak op dat gebied!

    * Nikon D800E body, aangekocht op 8/1/2013 dus nog volop in garantie. Compleet met factuur en originele verpakking, handleiding,lader, kabels, cd's, etc. Toestel heeft minder dan 1500 Clickx, dus echt nieuw! De licentie van Capture NX2 is nog niet gebruikt!
    U krijgt er ook de Phottix battery grip bij alsook een 2e batterij (phottix). Ook geef ik er 2x 16 GB CF kaartjes bij (Sandisk en Kingston)

    vraagprijs: 2200€ Verkocht!


    * Nikon Af-S 85 1.8 G, aangekocht 11/9/2012. Vlijmscherp en niet van nieuw te onderscheiden. Met alles erop en eraan (doppen, zonnekap, verpakking, factuur)

    vraagprijs: 300€ Verkocht!


    * Nikon 24-85 3.5-4.5 VR. In voledige nieuwstaat met Tiffen UV filter en een ongebruikte CPL filter. Ook met verpakking, zonnekap en doppen

    vraagprijs: 270€


    *Nikon 35 AF-D f2.0in volledige nieuwstaat met verpakking, lensdoppen en bijgekochte HU-3 metalen zonnekap + Nikon UV filter. Als nieuw

    vraagprijs: 200€ Verkocht!


    * Sigma 15-30 EX 3.5-4.5. Deze lens is een prachtige UWA voor fullframe. Deze lens is zeer betaalbaar en geeft zeer goede resultaten. Lens heeft lichte gebruikssporen maar optisch is het een pareltje zonder enig schrammetje ofzo. Komt met lensdeksel en heeft ingebouwde zonnekap. hiervan heb ik geen verpakking.

    vraagprijs: 180€


    Alle materiaal kan getest worden te Melsbroek.
    Kopen van meerdere objecten levert voorrang en kleine korting op!
    Last edited by boerkejos; 9 oktober 2013, 14:11. Reden: reservatie en prijsaanpassing

  • #2
    Re: Complete full frame set: D800E en lenzen

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X