Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dans


    iso 100-1/100s-f/5.6-48mm
    Last edited by bommasien; 30 september 2013, 09:17.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Dans

    Deze foto op een andere vloer en je had een zeer goede en mooie foto. Nu voor mij een goede, mooie foto.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Dans

      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Deze foto op een andere vloer en je had een zeer goede en mooie foto. Nu voor mij een goede, mooie foto.
      Robby BB
      erg bedankt voor uw reactie, wist niet goed hoe ik het uitblijven van reacties moest interpreteren! Ik had idd ook liever een ander vloer gezien, was op een openluchtactiviteit daarom deze plankenvloer.
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Dans

        Ik vind het een hele mooie, Sien, en die vloer hoort er nu eenmaal bij.

        goed gedaan!
        Niet geschoten is altijd mis ...

        Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

        Comment


        • #5
          Re: Dans

          Een knappe hoor . En wat de vloer betreft, die Flamenco dansers/danseressen hebben voor hun optreden het liefst zo'n holle vloer uit OSB platen, omdat hun 'voetwerk' veel beter te horen is.
          Ze zullen er dus blij mee geweest zijn, en het zal hun een zorg wezen dat die vloer minder mooi oogt in een foto.
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Dans

            Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
            Ik vind het een hele mooie, Sien, en die vloer hoort er nu eenmaal bij.

            goed gedaan!
            bedankt hoor! Vreesde al dat ze niet in smaak viel!

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Een knappe hoor . En wat de vloer betreft, die Flamenco dansers/danseressen hebben voor hun optreden het liefst zo'n holle vloer uit OSB platen, omdat hun 'voetwerk' veel beter te horen is.
            Ze zullen er dus blij mee geweest zijn, en het zal hun een zorg wezen dat die vloer minder mooi oogt in een foto.
            Groetjes
            Bedankt hoor en ja het voetenwerk klonk goed op de houten vloer!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Dans

              Mooi Sien.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Dans

                Sien,
                Idee is wel leuk. Met een iewat langere sluitertijd had je eventueel ook nog de snelheid en de beweging van de danseres kunnen weergeven. Dan zou bv de snelheid van het dansen te zien zijn in de rode rok , in een deel van de voeten .... Nu, een idee dat je kan meenemen voor een volgende keer.
                Een vraagje : heb je iets weggedaan bij de plankenvloer ? Op de voorgrond, ongeveer in het midden van de foto lopen vreemde patronen in de vloer. Vandaar mijn vraag.
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                Comment


                • #9
                  Re: Dans

                  Mooi maar ik had hier ook wel graag wat meer zwier in gezien
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dans

                    Mooie uitsnede en toffe kleurtjes.
                    Ik volg wat de zwier betreft maar...en voor mij, dat heeft niets met voyeurisme te maken, mocht er zelfs wat meer bloot been in...
                    Als je een groot stuk papier of achterblijfsel van kleefband wil wegmoffelen kun je beter zo veel mogelijk de bron van het clone penseeltje wijzigen en zeker....
                    terugkerende patronen proberen voorkomen. De patronen van de naden van de planken kunnen beter intact blijven.
                    Vind het wel tof dat je het geprobeerd hebt en daarvoor alvast ne kus van de euh...juffrouw/meester (mutiple choice) en een bank vooruit.

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dans

                      Heel mooie opname Sien ,goed in beeld gebracht,tof grts,Jozef
                      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dans

                        de vloer, anders top!!!
                        mvg Wilfried

                        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dans

                          Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
                          Mooi Sien.
                          Mvg.
                          dankuwel

                          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                          Sien,
                          Idee is wel leuk. Met een iewat langere sluitertijd had je eventueel ook nog de snelheid en de beweging van de danseres kunnen weergeven. Dan zou bv de snelheid van het dansen te zien zijn in de rode rok , in een deel van de voeten .... Nu, een idee dat je kan meenemen voor een volgende keer.
                          Een vraagje : heb je iets weggedaan bij de plankenvloer ? Op de voorgrond, ongeveer in het midden van de foto lopen vreemde patronen in de vloer. Vandaar mijn vraag.
                          groeten,
                          deka
                          idd er lag een lelijke zoninval bedankt

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Mooi maar ik had hier ook wel graag wat meer zwier in gezien
                          dank u de zwier is voor de volgende keer(als ik dit nog eens ervaar)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                          Mooie uitsnede en toffe kleurtjes.
                          Ik volg wat de zwier betreft maar...en voor mij, dat heeft niets met voyeurisme te maken, mocht er zelfs wat meer bloot been in...
                          Als je een groot stuk papier of achterblijfsel van kleefband wil wegmoffelen kun je beter zo veel mogelijk de bron van het clone penseeltje wijzigen en zeker....
                          terugkerende patronen proberen voorkomen. De patronen van de naden van de planken kunnen beter intact blijven.
                          Vind het wel tof dat je het geprobeerd hebt en daarvoor alvast ne kus van de euh...juffrouw/meester (mutiple choice) en een bank vooruit.

                          Groetjes
                          Marc
                          betrapt, bedankt neem uw raad mee!

                          Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
                          Heel mooie opname Sien ,goed in beeld gebracht,tof grts,Jozef
                          dankuwel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                          de vloer, anders top!!!
                          merci hoor!
                          vriendelijke groeten, Sien

                          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dans

                            Ik blijf er langer naar kijken, dus top
                            Running is a way of living..

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dans

                              Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
                              Ik blijf er langer naar kijken, dus top
                              doet mij plezier!dank!
                              vriendelijke groeten, Sien

                              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                              Comment

                              Working...
                              X