Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tapuit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tapuit

    Deze is nog op een oud formaat uit het archief gehaald.



    Helaas vind ik de originele versie niet meer terug na opruiming van foto's, ik heb enkel nog de gecomprimeerde versie op mijn HD.
    Ben een beetje boos op mezelf dat ik deze niet meer kan vinden en ook de exif schuldig blijf.

    Bedankt om te kijken
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: tapuit

    Knap vastgelegd, mooie compo.
    Zacht scherp.
    Is het totaalbeeldje niet te bruin/geel?
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: tapuit

      Dat zijn toch mooie vogeltjes hé.
      En dan nog knap op de plaat ook!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: tapuit

        Ben toch blij dat je deze wil delen! Mooi!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: tapuit

          Knap, heel knap !
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: tapuit

            Mooi zo op die achtergrond,

            Comment


            • #7
              Re: tapuit

              Bedankt om te schrijven.
              @Eddy,
              Je zou gelijk kunnen hebben, op mijn scherm komen de kleuren vrij goed overeen volgens mij met andere foto's op het net te vinden.
              Hier deze laatste enkele om mee te vergelijken, al zijn de omstandigheden telkens anders wat invloed op de kleuren kan hebben.
              Mocht je het toch nog anders zien, graag even doorgeven. De kleuren op de laptop zijn niet altijd de beste weergave. Helaas kan ik geen update proberen maken gezien het kleine reeds bewerkte formaat dat ik enkel nog vind.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.