Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test schotland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test schotland


  • #2
    Re: test schotland

    Oorspronkelijk geplaatst door kvdw Bekijk bericht
    [IMG ]http://www.shoot.be/zd_images/2013/39/622918_1_073038_900x900.JPG[/IMG]
    Als je de extensie JPG in kleine letters zet, komt dít tevoorschijn:

    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: test schotland

      Da's straf, Jos. Ik vroeg me gisteren ook af waarom die foto niet zichtbaar werd, maar zelfs met de link kon ik geen zichtbaar beeld te voorschijn toveren. Ik neem aan dat zo'n adres hoofdlettergevoelig is, maar dit zou toch het adres moeten zijn dat je van de servers van Shoot (waar de foto is opgeladen) terugkrijgt, niet? Alleszins: knap opgelost, en bij een volgende onzichtbare foto zeker het eerste waarnaar ik ga kijken.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: test schotland

        Bedankt Jos, ik had het al opgegeven, ik dacht alle voorschriften gevolgd te hebben...

        Comment


        • #5
          Re: test schotland

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          ... Ik neem aan dat zo'n adres hoofdlettergevoelig is, maar dit zou toch het adres moeten zijn dat je van de servers van Shoot (waar de foto is opgeladen) terugkrijgt, niet? ...
          Zo'n adres moet vooral 'juist' zijn, een exacte kopie.
          Als TS op zijn webruimte de extensie in hoofdletters verandert, staat er een foto in de openingspost en is de foto in míjn reactie weg.

          Wij weten dat het kopiëren van een link (op onze eigen webruimte) en hier plakken (in het dialoogvenster 'Voeg beeld toe') altijd foutloos werkt.
          Wij weten echter níét, hoe nieuwe posters zo'n adres naar hier brengen. Als ze dat gaan overschrijven, is een foutje vlug gemaakt.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: test schotland

            http: //www.shoot.be/zd_images/2013/39/622918_1_073038_900x900.JPG
            Bovenstaand adres heb ik uit z'n openingspost gekopieerd en in de adresbalk van een nieuwe Google pagina geplakt. Dat resulteerde in een foutmelding.
            Daarna heb ik de extensie in die adresbalk herschreven in kleine letters en werd de foto zichtbaar.
            Wat ik niet gezien had: de naam van de webruimte veranderd automatisch.

            http: //cdn.minoc.com/zd_images/2013/39/622918_1_073038_900x900.jpg
            Er gebeuren vreemde dingen op 'tinternet'.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: test schotland

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Zo'n adres moet vooral 'juist' zijn, een exacte kopie.
              Als TS op zijn webruimte de extensie in hoofdletters verandert, staat er een foto in de openingspost en is de foto in míjn reactie weg.

              Wij weten dat het kopiëren van een link (op onze eigen webruimte) en hier plakken (in het dialoogvenster 'Voeg beeld toe') altijd foutloos werkt.
              Wij weten echter níét, hoe nieuwe posters zo'n adres naar hier brengen. Als ze dat gaan overschrijven, is een foutje vlug gemaakt.

              Jos, ik heb gewoon de foto geupload/shoot en vervolgens de link in 'forumbeeld' exact een paste en copy gedaan in het forum bij beeld toevoegen.
              De link in forumbeeld is blijkbaar verkeerdelijk in hoofdletters weergegeven, maar daar heb ik niks gemanipuleerd.

              Comment

              Working...
              X