Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doorgevoerde creatieve verwerking : droom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • doorgevoerde creatieve verwerking : droom

    Ik heb speciaal in de titel weergegeven dat het een in elkaar gestoken beeld is, wie daar niet van houd is alzo verwittigd.
    Uit een foto deel van een chinees voorwerp als achtergrond, heb ik deze wereld in elkaar gestoken, dankzij mijn silhouetten in mijn map (foto's van mensen op straat), attributen uit een aangekocht programma heb ik deze illusiebeeld in elkaar gestoken.
    Deze keer kreeg het de benaming droom omdat het helemaal niets te maken heeft met werkelijkheid. Ik vroeg me slechts af of ik iets uit een deel van een geheel foto (hier stukje van chinees standbeeld)ook iets nieuws kon maken.
    Is de totaalbeeld aantrekkelijk en welke foutjes zouden er mogen gecorrigeerd worden.
    @ Bouk sorry het is weer een zwart silhouet, gewoonweg omdat het kind de hand gaf aan iemand anders en dus kon ik niet gaan beginnen te vervagen.

    1.


  • #2
    Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

    Dit is inderdaad doorgedreven bewerking. Ik vraag me dan ook af of dit niet thuishoort in fotobewerking ? Speciaal en apart is deze zeker! Hier is over nagedacht en 't lijkt wel een schilderij! Heel kunstig!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

      das toch mooi gedaan hoor.
      en zou hier ook wel tussen passen:
      Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

        Loeky, bijna geslaagd. Het voorwerp, een beeld denk ik, heeft rechts onder nog een te rechte lijn. Daar wat meer vervagen zou denk ik beter zijn.
        Kleuren passen goed samen. Mooie BG, fantasie er goed op losgelaten een mooi geheel bekomen. Mag voor mij ook gerust hier staan
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

          Mits nog wat oefenen kom je "daar" terecht.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

            Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
            Loeky, bijna geslaagd. Het voorwerp, een beeld denk ik, heeft rechts onder nog een te rechte lijn. Daar wat meer vervagen zou denk ik beter zijn.
            Kleuren passen goed samen. Mooie BG, fantasie er goed op losgelaten een mooi geheel bekomen. Mag voor mij ook gerust hier staan
            Was me ook opgevallen! Je zou hetzelfde resultaat moeten bekomen als aan de linkerkant. Nu is aan de rechterkant je vervaagde lijn echt een lijn, het vloeit niet in elkaar over. Ook van het donkere silhouette ben ik niet echt fan, maar daar gaf je zelf al de reden voor. Maar voor de rest...echt knap gedaan hoor! Mooi hoe je hier met beelden speelt! Ik zou het alvast zelf niet kunnen (of het geduld ervoor hebben... )

            Groetjes
            Roeliee
            Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

            Comment


            • #7
              Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

              Das een heel mooi beeld. Een mooie fantasie.

              Het vervagen links er rechtsonder was me ook opgevallen, voor mij mocht dit aan beide kanten eigenlijk gewoon weggelaten worden.
              De zwarte persoon vind ik iets minder passen in het geheel.
              Het zou misschien mooier uitkomen met een echt persoon? Zou leuk zijn als je daar zelf een rol in kon spelen.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

                Jawadde Loeky, mooi gedaan hoor. Veel uurtjes aan gewerkt denk ik!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: doorgevoerde creatieve verwerking : droom

                  Dank u voor de leuke reacties

                  Comment

                  Working...
                  X