Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On line aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • On line aankoop

    beste forumlezers,
    al enkele dagen lees ik alle inzendingen op jullie forum
    maar meer en meer krijg ik de indruk dat er nog weinig mensen hun aankoop doen in de winkel in de onmiddellijke buurt ( of heb ik het verkeerd begrepen )
    nu stel ik mij de vraag en jullie kunnen mij hierbij zeker helpen
    Is de aankoop van een digitaal fototoestel en bijhorigheden aan te raden on line
    de modalitieten worden uitvoerig beschreven maar wat zijn jullie bevindingen wat betreft gebreken ,het ontbreken van onderdelen en dergelijke
    hopelijk niet teveel vragen
    een zeer bezorgde forumlezer

  • #2
    Dag Zorro,

    Ik heb ook een toestel gekocht via internet. Alles van beloofde toebehoren zat ook in de doos. Hierover heb ik dus geen klagen.
    Tot nu toe werkt mijn camera perfect dus heb ik nog geen gebruik moeten maken van een online-klantendienst.
    Wat ik hier tot nu toe aan ervaringen met online-kopen heb gelezen is bijna altijd positief, zelfs als er mankementen of fouten opduiken bij een toestel wordt er snel naar een oplossing gezocht.
    Zeker de sites die hier veelvuldig aan bod komen zijn aan te bevelen. Mijn pa heeft bv. op mijn aanraden een toestel gekocht bij Topfoto in Duitsland, alles inbegrepen heeft hij ongeveer 200 euro minder betaald dan dat hij het hier in Belgie zou gekocht hebben.Van die winkel is iedereen het hier over eens dat ze een heel goeie service leveren.
    Niet twijfelen zou ik zeggen...
    Just my 2 cents.


    Greetz, elo

    Comment


    • #3
      Hi, als je jezelf de moeite zou getroosten om de search-functie van het forum te gebruiken dan zou je zeer snel een antwoord op je vraag terug vinden, wellicht zelfs meer dan één antwoord

      Het komt erop neer dat je indien je bij de juiste online winkel gaat je een betere service ontvangt dan bij de winkel om de hoek. De meest geprezen winkel is topfoto. www.topfoto-online.de Ze spreken daar trouwens Nederlands,

      K.

      Comment


      • #4
        Ik kan de bevestigingen van elo alleen maar bevestigen... Ik heb ondertussen al 2 toestellen online gekocht en de modaliteiten daarrond zijn 2x perfect verlopen. Het eerste toestel (Kodak DC260) is wel defect gearriveerd maar ik heb daar een paar telefoontjes voor gedaan met Kodak, het spul teruggestuurd en een ander ontvangen. Voor de tweede aankoop (Nikon CP5700) is alles perfect verlopen.
        Het enige wat mij eigenlijk nog altijd zwaar tegenvalt bij online aankopen in de US zijn de Belgische importtaksen , die mag je zeker niet vergeten meerekenen als je prijsvergelijken maakt! Maar op Duitse online sites is dat natuurlijk niet van toepassingen...

        Bert
        mvg
        Bert

        Comment


        • #5
          <font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">
          hi beste elo en koentje
          mijn beste dank
          maar nog meer vragen nu
          bij aankoop in Duitsland , wordt er een Nederlandse handleiding meegestuurd ?
          en tevergeefs naar zoek functie gezocht !!! excuse me
          zorro

          Comment


          • #6
            bij aankoop in Duitsland , wordt er een Nederlandse handleiding meegestuurd ?
            Dit hangt af van merk tot merk.
            Ikzelf heb vorig jaar een Canon G3 gekocht via een Nederlandse site, er was enkel een Duitstalige handleiding bij. Ook de Nederlanders kopen dus in Duitsland... Ik wist dit ook voordien dus had ik al mijn voorzorgen genomen en heb ik de nederlandstalige handleiding gezocht en gevonden in pdf formaat op 't net.
            Mijn vader heeft dus een Olympus c-765 gekocht bij topfoto en daar zat er een nederlandstalige handleiding bij.
            Bij de andere merken weet ik het zo niet.
            Normaal gezien zul je altijd wel een engelstalige handleiding vinden op 't net. Ook kun je bij de invoerders meestal een nederlandstalige handleiding krijgen. Hier zal je dan wel moeten voor betalen. 't Kost niet altijd veel hoor.

            greetz, elo

            Comment


            • #7
              Heb zelf een Konica Minolta ScanElite 5400 gekocht op het net. Daarmee heb ik meer dan 300€ ( ) uitgespaard tov de goedkoopste winkel uit de buurt (Grobet)...
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Heb mijn Minolta z2 bij Top - foto gekocht....Alles perfect verlopen, en binnen de week ter plaatse. Wat service en info-verstrekking betreft is die winkel zeker een aanrader. Was wel geen nederlandstalige handleiding bij, enkel een duitse en een engelstalige....maar daar valt wel een mouw aan te passen...

                Comment

                Working...
                X