Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hélène

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hélène



    D700
    1/500s
    f/1.8

    Olivier
    Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
    Flickr

  • #2
    Re: Hélène

    me likes

    Klein detail: alleen spijtig dat je er zelf bij opstaat (glas van bril)

    Comment


    • #3
      Re: Hélène

      De spiegeling vergeten we,
      dit portret is heel krachtig, rechttoe-rechtaan, mooi licht!
      En verdorie knap model...
      Iedereen is mooi!
      Bart
      www.bartboodtsphotography.com

      Comment


      • #4
        Re: Hélène

        Mijn lief, dat knap model... ;-)
        Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Hélène

          Oorspronkelijk geplaatst door Boodts Bekijk bericht
          De spiegeling vergeten we,
          dit portret is heel krachtig.......
          "We" , wel ik niet Boots . Ben het volledig met je eens wat de sfeer en artistieke waarde betreft van deze plaat. Maar er is ook een fototechnisch gedeelte. Weliswaar niet het belangrijkste, maar maakt wel deel uit van een beoordeling. Kijk als een reflectie in een bril een gewenste en gewilde keuze was bij de compositie, dan zal daar wel een verhaal achter zitten. Bij deze opname lijkt het een ongewenst resultaat dat geen meerwaarde brengt . In feite duid dit op een foutje van de fotograaf, die het licht niet correct heeft weten in te schatten. Oh en het overkomt me ook wel en is geen verwijt maar een bemerking. Wat niet wegneemt dat ik het in het algemeen een goede opname vind.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Hélène

            Die reflectie is wel degelijk bewust. Dit beeld maakt deel uit van een portrettenreeksje waarbij ik telkens uitga van hetzelfde concept: een model met een strakke, krachtige blik, gecombineerd met het het zachte licht vanuit een dakraam. Dat in de reflectie dat raam en mezelf dan ook te zien zijn, vond ik niet storen.
            Last edited by Oliviervd; 28 september 2013, 12:36.
            Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Hélène

              Oorspronkelijk geplaatst door Oliviervd Bekijk bericht
              Die reflectie is wel degelijk bewust. Dit beeld maakt deel uit van een portrettenreeksje waarbij ik telkens uitga van hetzelfde concept: een model met een strakke, krachtige blik, gecombineerd met het het zachte licht vanuit een dakraam. Dat in de reflectie dat raam en mezelf, dan ook te zien zijn, vond ik niet storen.
              Had je nu geen reflectie gehad, dan hadden ze waarschijnlijk gevraagd "zit er glas in de bril" Lol
              Mooi beeld man

              Comment


              • #8
                Re: Hélène

                Oorspronkelijk geplaatst door Oliviervd Bekijk bericht
                Die reflectie is wel degelijk bewust. Dit beeld maakt deel uit van een portrettenreeksje waarbij ik telkens uitga van hetzelfde concept: een model met een strakke, krachtige blik, gecombineerd met het het zachte licht vanuit een dakraam. Dat in de reflectie dat raam en mezelf, dan ook te zien zijn, vond ik niet storen.
                Dat is dan duidelijk Had je dat nu even vroeger gesteld dan was het duidelijker geweest.... bedankt
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Hélène

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Had je nu geen reflectie gehad, dan hadden ze waarschijnlijk gevraagd "zit er glas in de bril" .....
                  dat denk ik ook maar ... ikke niet....
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hélène

                    Een beetje raar , maar wel GOED ( of juist daarom :-) ) ! Ben fan .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hélène

                      Meer moet dat niet zijn, mooi krachtig portret, fijn dat je dit met ons wou delen.
                      Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hélène

                        mooie!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hélène

                          zeer sterke foto! De simpliciteit siert.

                          Comment

                          Working...
                          X