Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X100s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X100s

    Iemand die de Fuji X100s op dit moment nog ergens goedkoper weet staan dan bij Art & Craft (€1149)?
    Of hij in voorraad is, doet er even niet toe.

    Olivier
    Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
    Flickr

  • #2
    Re: Fuji X100s

    De mijne komt van Tuyttens in Brugge , enkele weken geleden 1099 betaald...

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X100s

      wat maakt 50 euro uit als je maanden moet wachten ? ik had mijn toestel liever voor de zomer gehad dan nu vruchteloos al 4 maand te moeten wachten

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X100s

        Lijstje op http://www.fujifilmxseries.be/nl/x-dealers/ afgaan

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X100s

          Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
          wat maakt 50 euro uit als je maanden moet wachten ? ik had mijn toestel liever voor de zomer gehad dan nu vruchteloos al 4 maand te moeten wachten
          Ben je nog steeds aan het wachten? A & C ?

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X100s

            Hier staat ie ook aan € 1099,-

            Comment


            • #7
              Re: Fuji X100s

              Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
              Ben je nog steeds aan het wachten? A & C ?
              Nog steeds aan 't wachten ... kotsbeu ben ik 't (besteld begin mei)

              Comment


              • #8
                Re: Fuji X100s

                Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij Campion te Elsene na nog geen maand wachten. Ik was de laatste van hun wachtlijst en de volgende die binnenkomt is dus voor de eerste die koopt.
                BD0252BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fuji X100s

                  Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                  Nog steeds aan 't wachten ... kotsbeu ben ik 't (besteld begin mei)
                  Ik had midden mei een bestelling gedaan maar na 3,5 maand mijn geduld verloren en bestelling geannuleerd.
                  3 dagen erna een toestel gevonden, wel heb ik er wat km's voor moeten rijden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fuji X100s

                    Ik snap niet hoe je 3 maand kunt wachten... Als je genoeg rondbelt vind je altijd ene... En wat maakt het dan uit als je bij wijze van spreken van Hasselt naar Brugge moet rijden... Ik wacht nooit, t leven is te kort... En zeker als het over een nieuwe "kodak" gaat

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fuji X100s

                      en hier:

                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fuji X100s

                        Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                        Ik snap niet hoe je 3 maand kunt wachten... Als je genoeg rondbelt vind je altijd ene... En wat maakt het dan uit als je bij wijze van spreken van Hasselt naar Brugge moet rijden... Ik wacht nooit, t leven is te kort... En zeker als het over een nieuwe "kodak" gaat
                        omdat ik er al een voorschot heb betaald en ik wil dat niet in waardebonnen terugkrijgen

                        't "grappig" is dat ik het heb gekocht om terug zin te krijgen in fotografie... dat is ook al ver zoek momenteel...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fuji X100s

                          Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                          omdat ik er al een voorschot heb betaald en ik wil dat niet in waardebonnen terugkrijgen

                          't "grappig" is dat ik het heb gekocht om terug zin te krijgen in fotografie... dat is ook al ver zoek momenteel...
                          Voorschotten, ja... dat is ook iets dat ik nog niet echt gedaan heb voor gewone aankopen... voel mij altijd al op voorhand ge k l o o t ...

                          Staat er geen termijn op je bestelbon ? Ik denk dat dat toch moet ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fuji X100s

                            Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                            Voorschotten, ja... dat is ook iets dat ik nog niet echt gedaan heb voor gewone aankopen... voel mij altijd al op voorhand ge k l o o t ...

                            Staat er geen termijn op je bestelbon ? Ik denk dat dat toch moet ?
                            Besteld via internet ... denk niet dat er iets opstond. Ze hebben me in 't begin wel opgebeld dat het wel eens tot een maand kon duren voordat ik het toestel kon hebben ...
                            Eigenlijk zou ik 't moeten afzeggen, ik heb er al zo'n degou van gekregen dat ik 't toestel al niet meer moet hebben

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fuji X100s

                              Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                              Bedankt voor de tip. Heb hem net voor €990 én op voorraad (laatste exemplaar) gevonden, en besteld.
                              Last edited by Oliviervd; 30 september 2013, 14:45.
                              Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X