Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

    Hallo,

    Mits techrepair rechstreeks onbereikbaar is en op mails standaardantwoorden terugstuurt zonder meer, had ik graag beroep gedaan op jullie kennis of ervaringen.
    Wie weet hoeveel het vervangen van een ontspannersknop/veer kost die hapert bij een 50D (uit garantie, geen onderzoekskost want dat is duidelijk het probleem).
    Ik wil het toestel zelf brengen en ophalen, dus ook geen postkost. Dezelfde vraag geldt voor een reiniging die ik ineens ook wil laten doen.

    Ik veronderstel dat techrepair pro's zijn, maar zijn er nog andere goede adressen.. liefst in België?

    Wie kan helpen? Bedankt!


    G.

  • #2
    Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

    Stuurprogramma's, software, firmware en handleidingen voor uw Canon-product downloaden en online toegang verkrijgen tot technische ondersteuning en probleemoplossing.

    Comment


    • #3
      Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

      Dank voor de info.. zijn er mss nog andere adressen van 'niet-officiële reparateurs' die goed en eerlijk werk leveren in België?

      Gert.

      Comment


      • #4
        Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

        Wat denk je van deze:
        Vlak over de noord limburgse grens. Dus niet zo gek ver

        Oeps ik zie dat je van Leuven bent. Dan is het toch iets verder.

        Marc
        Nikon

        Comment


        • #5
          Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

          Iemand voor een richtprijs?

          Comment


          • #6
            Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

            België heeft spijtig genoeg geen Canon servicecenter meer. In LENS (noord Frankrijk) is een zeer goed servicecenter van Canon. Je vindt de contactgegevens via Canon.be. Succes.

            Comment


            • #7
              Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

              Ik weet dat bij techrepair een offerte maken voor herstelling +/-68 euro kost.
              Moet je niet betalen als je de lens afschrijft en daar laat voor spare parts.

              Ben er 14 dagen geleden geweest, in Bergen op Zoom.

              Dpaul
              DPaul - A.FIAP
              D810, nikkors and other stuff

              Comment


              • #8
                Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

                Ik heb in november mijn 40D laten repareren door TechRepair, vanwege een kapotte ontspanknop: de camera stelde wel scherp, maar pas na heel hard drukken werd er een foto gemaakt.
                Onderzoekskosten bedragen 38,50 euro voor "gewone" producten en 66,50 euro voor professionele producten. Deze kosten zijn niet verschuldigd als je het toestel laat repareren.
                De totale reparatiekosten waren 210,33 euro...
                EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

                Comment


                • #9
                  Re: Herstelling bij Techrepair - Info en ervaring?

                  Zo, reparatie laten uitvoeren voor zo'n 140€.
                  Wel gek dat er een aparte offerte wordt gemaakt om bij de batterygrip het veertje vd klep te vervangen, terwijl beide objecten samen werd binnen gebracht/opgevraagd (niet nodig maar wou gewoon weten hoeveel het koste) en.. die op zijn beurt opnieuw 38.5€ opleverde voor de heren in Bergen op Zoom. sorry, maar een herstelling van zoiets hoef je zelf geen onderzoek nr te stellen, als prof hersteller weet je dat en tel je geen ridicuul bedrag voor. Herstelling hiervoor was trouwens 160€ !! meer als een nieuwe, hoe gek klinkt dit?
                  Ach ja, iedereen moet geld verdienen niet?

                  Comment

                  Working...
                  X