Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dimage A1 camera, ervaringen gevraagd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dimage A1 camera, ervaringen gevraagd?

    Hallo,
    Ik overweeg een minolta dimage A1 te kopen. Heeft iemand ervaringen met dit toestel en hoe zijn deze. Misschien welke zijn de eventuele nadelen. Heeft ook iemand een idee van de shutterlag.
    Alternatieve zijn ook nog altijd welkom.

  • #2
    ik werk nu toch al een half jaar met het toestel ben er heel tevreden van. De A1 ligt heel goed in de hand. Met een batterij kan je heel wat plaatjes schieten. Het werkt heel goed op automatische stand en je kan ook alles manueel instellen. De shutterlag is voor mij snel genoeg. De beeldstabilisatie werkt ook schitterend.

    Thijs

    Comment


    • #3
      Ik ook.

      Geen noemenswaardige nadelen, misschien de zoeker, die niet zo goed is als de A2. Shutterlag is goed, als je de constante autofocus inschakelt zelfs bijna onmiddellijk.

      Groeten
      Rigel

      Comment


      • #4
        Ik heb een A2. Die is bijna identiek aan de A1, maar heeft hogere resolutie (8 Mp) en betere zoeker (3 x meer pixels). Maar voor de rest ongeveer hetzelfde. Hij is een droom (A1 en A2) wat betreft opstarttijd en batterijverbruik.

        Dus A1 een aanrader, eventueel 300 euro meer en je hebt de A2.

        Rudy

        Comment


        • #5