Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dslrkit triggers werken niet met D600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dslrkit triggers werken niet met D600

    Ik heb een set triggers aangekocht http://www.aliexpress.com/item/T2-3i...687201034.html maar krijg ze niet aan de praat.
    ik bezit een D600 en een SB-700 en studioflitsers.
    eerste opstelling D600+flits iso200 125 f8 flits M 1/1 goede belichte foto
    tweede opstelling D600+zender+flits iso200 125 f8 flits M 1/1 goede belichte foto
    derde opstelling D600+zender en ontvanger+flits iso200 125 f8 flits M 1/1 onderbelichte (zwarte) foto !!!let wel de flitser is afgegaan.
    vierde opstelling D600+zender en ontvanger+studioflitser iso200 125 f8 flits M 1/1trigger (zender) onderbelichte (zwarte) foto !!!let wel de studioflitser is afgegaan.
    ook nogmaals geprobeerd met een oude manuele flitser zonder resultaat. volgens mij komt de flitsontsteking juist na de sluiting (of voor de opening) zijn.
    rode ogen functie uit, met en zonder op het tweede gordijn, via menu /pers instel/E/ bracketing flits/flitsregeling inge. flitser/ alle instellingen uitgeprobeerd.
    heeft iemand ervaring met die triggers. zou het kunnen dat ik een bepaalde code op trigger moet invoeren om synchroon te zijn.
    of heb ik mij laten beetnemen door een chinees.
    Last edited by Beleyn D; 26 september 2013, 07:45.
    picasaweb panoramio

    Nikon D7000 Nikon 10-450mm SB700

  • #2
    Re: dslrkit triggers werken niet met D600

    En met een langere sluitertijd?

    Slechte batterijen in zender of ontvanger kunnen ook voor vertraging zorgen.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: dslrkit triggers werken niet met D600

      Ik vind geen enkel positief review over deze triggers... Waarom koop je zo'n obscuur merk, in plaats van de triggers die we hier aanbevelen?
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment

      Working...
      X