Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van de drie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie van de drie?








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Wie van de drie?

    Sfeervol. Had misschien gewacht tot de zwanen wat meer symmettrisch tov elkaar waren ?
    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Wie van de drie?

      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Sfeervol. Had misschien gewacht tot de zwanen wat meer symmettrisch tov elkaar waren ?
      YMMV
      Inderdaad.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Wie van de drie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Had misschien gewacht tot de zwanen wat meer symmettrisch tov elkaar waren ?
        YMMV
        Het hoort niet misschien, maar dat heb je in dit geval heel gemakkelijk opgelost in photoshop.

        Aan de andere kant vind ik de compositie van deze prent niet echt ideaal. Iets teveel mist ook, vind ik persoonlijk.

        Comment


        • #5
          Re: Wie van de drie?

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Het hoort niet misschien, maar dat heb je in dit geval heel gemakkelijk opgelost in photoshop.
          ??????? Uitleg.

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Iets teveel mist ook, vind ik persoonlijk.
          Ja, hij is er of hij is er niet, of hij is er een beetje. Ben wel op stap gegaan om foto's te maken met mist.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Wie van de drie?

            Toch wel mooi dat je net een groene mist aantrof.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Wie van de drie?

              Ik bedoel dat je die zwanen met zo'n vlakke ondergrond gemakkelijk op een andere plaats kan zetten (de linkse wat opschuiven, of gewoon weglaten bijvoorbeeld).

              Comment


              • #8
                Re: Wie van de drie?

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Ik bedoel dat je die zwanen met zo'n vlakke ondergrond gemakkelijk op een andere plaats kan zetten (de linkse wat opschuiven, of gewoon weglaten bijvoorbeeld).
                Het is de situatie zoals ze was. Dus, ..... . Stel me dikwijls de vraag waarom er zoveel zou moeten bijgewerkt worden in PS of dgl. om een perfecte, niets op aan te merken foto te verkrijgen, daar waar de werkelijkheid ( dikwijls ) heel wat anders is.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Wie van de drie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Toch wel mooi dat je net een groene mist aantrof.
                  Af en toe mag men toch wel eens een beetje geluk hebben nietwaar, of niet?
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie van de drie?

                    ik vind het een prachtig sfeerbeeld
                    persoonlijk zou ik er onder nog wat aan af halen

                    Comment

                    Working...
                    X