Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische trots!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgische trots!

    Althans toch wat de kleuren betreft... Wat vinden jullie ervan?



    ISO 100 - 150mm - f/7.1 - 1/100


    Groetjes
    Roeliee


    ps: BD staat tegenwoordig op een laag pitje, nogal druk op het werk... Maar ik probeer nu en dan toch eens wat te reageren...
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Belgische trots!

    Ik vind dit héél knap!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Belgische trots!

      Ik ook

      Comment


      • #4
        Re: Belgische trots!

        Mooie foto, mooie kleuren.

        Grt,

        Jean-Pierre

        Comment


        • #5
          Re: Belgische trots!

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Ik vind dit héél knap!
          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
          Ik ook
          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Mooie foto, mooie kleuren.

          Grt,

          Jean-Pierre

          Bedankt voor jullie toffe reacties allemaal!

          Groetjes
          Roeliee
          Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

          Comment


          • #6
            Re: Belgische trots!

            Je lhb'tje staat er mooi op...
            Kantje boord met je dof vooraan en deze grappige beestjes zijn wel onderhevig aan reflectie. Als je in die richting verder doet misschien eens denken aan een reflectieschermpje of polarisatiefilter om de reflecties zo veel mogelijk tegen te gaan.
            Opletten...sommige insecten zijn zeer gevoelig bij het wegnemen van de zon door het temperatuurverschil dat zij ervaren en zijn de piste in...
            (Vandaag is Anaisje haar reflectieschermpje dat ze besteld had toegekomen. zit in een plat hoesje van ongeveer dertig cm diameter en als je het eruit haalt springt het open naar 80 cm diameter...Ben eens benieuwd naar haar resultaten daarmee...)

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Belgische trots!

              Ik vind het knap gedaan.
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Belgische trots!

                Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                Je lhb'tje staat er mooi op...
                Als je in die richting verder doet misschien eens denken aan een reflectieschermpje of polarisatiefilter om de reflecties zo veel mogelijk tegen te gaan.
                Opletten...sommige insecten zijn zeer gevoelig bij het wegnemen van de zon door het temperatuurverschil dat zij ervaren en zijn de piste in...
                (Vandaag is Anaisje haar reflectieschermpje dat ze besteld had toegekomen. zit in een plat hoesje van ongeveer dertig cm diameter en als je het eruit haalt springt het open naar 80 cm diameter...Ben eens benieuwd naar haar resultaten daarmee...)

                Groetjes
                Marc
                Heb dit inderdaad ook al gemerkt.. soms probeer ik dan met mijn hand de zon dan weg te nemen, maarja...ben je de lichtbron kwijt en zit het beestje in de schaduw é! Niet echt ideaal é dus! Zo'n reflectieschermpje klinkt dan wel interessant é... je mag me haar bevindingen over het schermpje altijd eens geven hoor Bedankt voor je reactie trouwens!

                Oorspronkelijk geplaatst door vosse Bekijk bericht
                Ik vind het knap gedaan.
                Mvg.
                Bedankt!
                Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                Comment


                • #9
                  Re: Belgische trots!

                  Sorry Roeliee...heb hier deze morgen ne tik op de vingers gekregen van de wederhelft dat ik nooit of te nimmer zomaar "reflectieschermpje" mag zeggen tegen haar "diffusorschermpje"....

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgische trots!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Sorry Roeliee...heb hier deze morgen ne tik op de vingers gekregen van de wederhelft dat ik nooit of te nimmer zomaar "reflectieschermpje" mag zeggen tegen haar "diffusorschermpje"....

                    Groetjes
                    Marc
                    Haha! En uw vinger...serieus blauw nu waarschijnlijk?
                    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

                    Comment

                    Working...
                    X