Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

September 2013 - Fotosafaris - Han Sur Lesse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • September 2013 - Fotosafaris - Han Sur Lesse

    Iemand deze al gedaan?



    elk jaar een aantal data in september
    Gilles

  • #2
    Re: Han Sur Lesse

    Is gewoon het safaripark van de grotten van han. Is leuk om eens te doen, maar veel van de dieren zitten achter draad of netten en de safaricar staat verder van de omheining dan dat de omheining van de dieren is verwijderd. Je kan de volledige toer wel al stappend doen en dan zal je beter foto's kunnen maken.
    Ben er zelf geweest vorig jaar, wolven zijn goed te fotograferen, ook met de safaricar want deze stopt daar en dan voederen ze de dieren normaal gezien. Dieren die je vanuit de car makkelijk kan fotograferen zijn het vee(runderen, herten, geiten, rendieren,..) ook de wolven aangezien hij deze toen voederde. De beren lukt ook wel omdat je daar ook stopt en uitstapt(als ze niet liggen te slapen natuurlijk). Het park zelf is wel zeer mooi en naar mijn gevoel tof om eens gedaan te hebben.
    http://www.flickr.com/photos/kevin0

    Comment


    • #3
      Re: Han Sur Lesse

      Ok bedankt voor de info. De tour die op hun website staat is speciaal voor fotografie. Ze trekken daar vier uur voor uit. Ze beweren dat ze dan dichter komen. Maar ik ben natuurlijk niet zeker of dit echt een bonus is tov gewoon te voet gaan. Ik zou vooral de herten zonder al te veel storende elementen wille platen.

      Comment


      • #4
        Re: Han Sur Lesse

        Die zul je zeker zonder al te veel problemen vanuit de car kunnen fotograferen. Normaal stopt hij er ook wel voor, eentje zoeken zal normaal ook niet nodig zijn want ze liggen in 1 grote groep meestal en dat zijn er toch wel een 60tal samen ik denk zelfs meer..
        http://www.flickr.com/photos/kevin0

        Comment


        • #5
          Re: Han Sur Lesse

          Ok, vrijdag heb ik nog een snipperdag en ze geven een nazomerke...misschien een ideaal moment

          Comment

          Working...
          X