Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan ik van 4 foto's 1 foto maken met daarop alle 4 de onderwerpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe kan ik van 4 foto's 1 foto maken met daarop alle 4 de onderwerpen?

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraag. Ik wil 1 foto maken waar mijn dochter in 4 verschillende standen op staat. Zittend, staand, liggend en hurkend. De originele foto's hebben dezelfde achtergrond, gemaakt met statief. Nu wil ik deze vier foto's dus in Photoshop over elkaar heen leggen zeg maar, zodat er 1 foto komt met daarop de achtergrond en mijn dochter in de 4 verschillende standen. Sorry, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven of wat hier de technische term voor is.

    Wie kan mij vertellen hoe ik dit in Photoshop kan doen ? Of is er een ander programma voor ?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Hoe kan ik van 4 foto's 1 foto maken met daarop alle 4 de onderwerpen?

    Je kan dit doen door in lagen te werken, iedere foto is 1 laag, en die liggen allemaal op elkaar.
    Dan selecteer je de laag waar je in wil werken, en gomt daar het overbodige weg, zo doe je dat
    laag per laag, tot je het gewenste resultaat bekomt.

    Je kan de lagen ook half doorlaatbaar maken, als hulpmiddel en daarna weer terug op 100% dekking brengen.

    MVG, Jeff C.
    Last edited by Digipics357; 23 september 2013, 09:10.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Hoe kan ik van 4 foto's 1 foto maken met daarop alle 4 de onderwerpen?

      Aha bedankt! Het is gelukt..al heeft mijn dochter wel wat meer kleding aan ;-)

      Comment

      Working...
      X