Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale camera: Budget 700 Euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale camera: Budget 700 Euro

    Mijn schoonbroer is op zoek naar de beste digitale camera in de range 600 à 700 Euro. Hij had eigenlijk de Sony dsc f717 op het oog, maar ik wilde toch graag es jullie deskundige mening over de Sony en andere camera's in deze prijsklasse horen.

    Thanks & Greets, MVanker

  • #2
    Ik gebruik de minolta a1, kost intussen waarschijnlijk ook al iets van dat, als het niet minder is.....

    Rigel

    Comment


    • #3
      die sony is zeker geen miskoop

      K.

      Comment


      • #4
        Sinds de introductie van de Nikon CoolPix 8700 is de CP5700 ook al serieus in prijs gezakt... En dat is een goed toestel!
        mvg
        Bert

        Comment


        • #5
          Ik zou zeggen: niet doen.
          Niet omdat het een slecht toestel zou zijn, maar omwille van het feit dat de 717 MemoryStick gebruikt als geheugenkaartjes:
          - die zijn prijzig,
          - die zijn traag (in vergelijking met SD en CF-kaartjes)
          - die worden alleen gebruikt door Sony, wat op lange termijn niet vol te houden is: als je later ooit een ander toestel zou kopen, heb je namelijk heel veel geld betaald aan geheugenkaartjes die je niet meer kan gebruiken...

          Maar voor de rest: het zijn mijn centen niet, hé?
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Hallo,

            De vraag die hier niet vaak genoeg gesteld wordt is: wat wil je broer er mee fotograferen ... als het enkel is voor enkele familie kiekjes, enz ... en er nooit hoger dan 10/15 wordt afgedrukt is een budget van 700 euro veel ... er zijn reeds toestellen rond de 300 à 400 euro die heel goed zijn en hij kan met de rest extra's kopen zoals geheugenkaart, tasje, ...

            Groetjes.

            Comment


            • #7
              heu weet soms iemand van ulle wat het beste zou zijn de canon g5 of de bikon cp 5700? ik kom van het point & shoot principe en wil wel eens iets anders
              Canon EOS 5D Mark III, Canon EF 24-70mm f/2.8 II USM , Canon EF 400mm F5.6

              Comment

              Working...
              X