Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reis

    Beste

    Zijn er hier mensen die in de volgende regio's plaatsen weet die niet al te toeristisch zijn?

    Regio Comomeer - bellagio

    Regio thun/spiez/halstatt

    Regio lauterbrunnen

    Regio bern

    Regio millstatt

    Regio traunkirchen

    Alvast bedankt voor de info.

    Alles is welkom inde buurt Ervan of andere mooi plaatsjes.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: reis

    Ik ken alleen het gebied rond het Comomeer een beetje. Je gaat naar een toeristisch gebied en het mag niet toeristisch zijn. Beetje paradoxaal maar in dat geval moet je dan even van de hoofdwegen af en van het meer wegrijden de bergen in. Dan kom je niet toeristische plekken tegen. Aan het meer: Mandello del Lario, twee jaar geleden nog niet toeristisch en er staat hèt Moto Guzzi Museum. Collico, niet toeristisch en ook niets te zien. Aquaseria idem dito en zo weet ik er nog wel een paar. Zonder gekheid: Menagio is wel aardig en ook Como zelf is een heel aardig plaatsje
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: reis

      De buurt errond. Maar dit ia gekend dus de plaatsen die niet toeristisch zijn ken ik niet daarbij dat ik deze nu zoek XP

      Want rondreis Italië , Oostenrijk, Zwitserland en zo wil ik de minder toeristische dorpjes met bergen, meren typisch ginds dus

      Bedankt allemaal
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #4
        Re: reis

        Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
        Regio millstatt
        De trein tussen Frankfurt en Zagreb stopt onder andere in:
        Salzburg Hbf
        Golling-Abtenau
        Bischofshofen
        St. Johann im Pongau
        Schwarzach-St.Veit
        Dorfgastein
        Bad Hofgastein
        Bad Gastein
        Mallnitz-Obervellach
        Spittal-Millstättersee

        De halte ervoor, Mallnitz, is een heel gezellig klein dorpje. Misschien iets te rustig voor sommigen. Maar je kan er ontzettend mooie wandelingen maken.
        Rij in de vallei van Obervellach westwaarts, richting Winklern en dan kan je de Grossglocknerstrasse overrijden, een tolbaan, maar met mooie uitzichten, tot aan de hoogste berg van Oostenrijk.

        In de alpen heb je overigens immens veel valleiën die afsplitsen naar zijvalleiën die richting kleine dorpjes gaan. Zeker de moeite om ze allemaal eens te doen. ;-)

        Comment

        Working...
        X