Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 swings...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 swings...

    Hallo, mijn allereerste foto op dit forum. De kids lagen even in bed, dus ik even tijd om mijn nieuw speelgoed uit te testen.

    Gebruikt materiaal : Canon EOS 1100D met een canon 18-200IS lens en statief gebruikt. Opname stand : Automatisch

    Even erbij zeggen, ik ben dus echt een beginnend fotograaf, en ben nog volop bezig met avondschool fotografie.
    Ik heb brede schouders, en alle kritiek is welkom. Hoe meer hoe liever, want ik heb honger naar het leren fotograferen...


    Last edited by brainblow; 23 september 2013, 18:07.

  • #2
    Re: 3 swings...

    Welkom op het forum...
    Ben zelf ook maar een beginneling en iedereen moet leren en hier heb je wel wat aan de tips en/of kritiek...
    Allereerst, zo snel mogelijk je toestel leren kennen zodat je van de automatische stand afkan...
    Nog een tip...zorg voor zo weinig mogelijk of geen rommel op de achtergrond...in dit geval, grasmachine, verroest vat,....het onttrekt de aandacht van het onderwerp...
    De rechtse kant van de schommel zou ik eraf knippen, alsook het pad op de voorgrond...
    De foto had mss ook mooier geweest indien je had gewacht tot de kids uit hun bed waren en ze in de schommel zaten... ;-)
    Voor de rest, oefenen oefenen en nog eens oefenen...

    Veel succes,
    grtz Dannieken
    Canon 1DX mk II - Canon 5D mk II Canon 7D Mk II - Canon L 24-70 f2.8 - Canon L 70-200 f2.8

    Comment


    • #3
      Re: 3 swings...

      Welkom hoor!
      Een ander onderwerp was misschien een betere keuze geweest.
      Doe vooral verder met posten. Je kan er alleen maar beter van worden!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: 3 swings...

        toestel zo snel mogelijk van auto afhalen en kiezen voor AV of voor snelheid.
        neem een diafragma van tussen de F8 en F11.