Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1D Mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1D Mark II

    Wat is een goede prijs voor dit toestel dat nog in goede staat verkeerd met een 30000 clicks?

    Mvg

  • #2
    Re: Canon 1D Mark II

    Oorspronkelijk geplaatst door Jeridious Bekijk bericht
    Wat is een goede prijs voor dit toestel dat nog in goede staat verkeerd met een 30000 clicks?
    Mvg
    Daar zit soms een groot verschil op. afhankelijk van ben je koper of verkoper.
    Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn 1DMKIIn verkocht met 18000 clicks voor 450€.
    Toestel in perfecte staat met 2 originele batterijen.
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Canon 1D Mark II

      Ik heb 2 1DMk2n's (De N versie heeft een groter scherm).
      De eesrte heeft meer dan 270.000 kliks en nog geen enkel teken van sleet gegeven.
      De tweede kocht ik vorig jaar met 15.000 kliks voor 500 euro met 2 batterijen bij.

      Ik denk ook dat een goede 1DMk2 nog zo'n 400 euro waard is. Dienst naverkoop wed op deze toestellen stopgezet door Canon (meer dan 10 jaar oud).
      Een Canon en een paar bokaalglazen.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 1D Mark II

        Oorspronkelijk geplaatst door Danny001 Bekijk bericht
        . Dienst naverkoop wed op deze toestellen stopgezet door Canon (meer dan 10 jaar oud).
        Voor een reiniging zal men toch nog terecht kunnen bij canon ? en hoelang zal men een 1D mark 4 nog ondersteunen denken jullie ??

        Comment


        • #5
          Re: Canon 1D Mark II

          Ieder zijn ding natuurlijk en als je van "vintage" houd is het leuk maar ondertussen zijn die toestellen (en niet alleen die van Canon) voorbijgestoken door een de welke basis Dslr op fotokwaliteit.
          Het staat natuurlijk wel stoer
          D800 en een goed glasservies

          Comment


          • #6
            Re: Canon 1D Mark II

            Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
            Voor een reiniging zal men toch nog terecht kunnen bij canon ? en hoelang zal men een 1D mark 4 nog ondersteunen denken jullie ??
            Men kan voor herstellingen nog steeds terecht bij, door Canon erkende, Thirth party repair centers. Maar niet langer bij Canon zelf.
            1d Mk4 zal nog een hele tijd door Canon ondersteund worden. Ik denk dat ze tot 10 jaar na de lancering dienst na verkoop geven.
            Een Canon en een paar bokaalglazen.

            Comment


            • #7
              Re: Canon 1D Mark II

              dikwijls tot tien jaar na stopzetten van de productie, anders zouden veel toestellen al geen naverkoop meer hebben na een zestal jaren
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: Canon 1D Mark II

                Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                Ieder zijn ding natuurlijk en als je van "vintage" houd is het leuk maar ondertussen zijn die toestellen (en niet alleen die van Canon) voorbijgestoken door een de welke basis Dslr op fotokwaliteit.
                Het staat natuurlijk wel stoer
                Ah ja? Dus jij kan uit een reeks foto's zeggen welke van een vintage toestel zijn en welke van een recenter?
                Da's knap!
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 1D Mark II

                  Ik zou ook persoonlijk nog liever een in goede staat verkerende 1d II kopen dan een nieuwe camera uit het basis segment

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 1D Mark II

                    Oorspronkelijk geplaatst door tav Bekijk bericht
                    Ik zou ook persoonlijk nog liever een in goede staat verkerende 1d II kopen dan een nieuwe camera uit het basis segment
                    Inderdaad, alhoewel ik geen ervaring met de 1D2, wel met de (verouderde) 1D3. Geef me toch maar de 1D3 boven 1 van die nieuwe toestellen uit het basissegment die staan te zwaaien met hun megapixels.
                    Fotografie is leren kijken.
                    http://johanluyckx.weebly.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 1D Mark II

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
                      Inderdaad, alhoewel ik geen ervaring met de 1D2, wel met de (verouderde) 1D3. Geef me toch maar de 1D3 boven 1 van die nieuwe toestellen uit het basissegment die staan te zwaaien met hun megapixels.
                      'k dacht het niet .... hier heb je het flink mis !
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 1D Mark II

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                        'k dacht het niet .... hier heb je het flink mis !
                        Misschien helpt een gedegen uitleg waaròm je er zo over denkt de topicstarter net iets meer...
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 1D Mark II

                          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                          Misschien helpt een gedegen uitleg waaròm je er zo over denkt de topicstarter net iets meer...
                          Even verduidelijken ...
                          Omdat de nieuwe generatie basissegmenttoestellen gewoon minder ruis produceren dan de oudere 1 toestellen ... (bij minder gunstige lichtomstandigheden uiteraard)
                          Bovendien hebben die ook al een grotere resolutie waarbij bij een normale afmeting afdruk de eventuele ruis ook als dusdanig zoveel maal verkleind is dat deze niet meer zichtbaar is ...
                          grts Peter
                          BD1754BE / Body & glass

                          Comment

                          Working...
                          X