Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19 en/of 20 oktober 2013 - Frank Doorhof: demonstratie en workshop - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19 en/of 20 oktober 2013 - Frank Doorhof: demonstratie en workshop - Antwerpen

    Frank Doorhof - Demonstratie & workshop

    PORTRETFOTOGRAFIE

    Tegenwoordig vallen de aanbiedingen voor workshops bijna dagelijks wel in je mailbox, echter de kwaliteit is vaak twijfelachtig of de workshops sluiten niet aan bij wat je eigenlijk wilde leren. Dit was een van de redenen waarom Frank Doorhof een volledig pakket aan workshops en seminars geschreven heeft welke door hemzelf gegeven worden.

    Frank is een graag geziene spreker voor verschillende fabrikanten waaronder Elinchrom, Sekonic, Lastolite, PhaseOne, MamiyaLeaf, Adobe, X-rite, NIK, FujiFilm, Sony, Canon, en vele andere.

    Daarnaast heeft Frank ook een hele serie instructie DVD’s gemaakt welke wereldwijd met zeer lovende kritieken worden ontvangen.

    Ook is Frank een graag geziene instructeur voor beurzen zoals Photokina, Professional Imaging, SWPP, Focus on Imaging, Photovision Roadshow, PhotoshopWorld etc.



    1) Demonstratie
    Servix & Partners, invoerder van o.a. Elinchrom, Lastolite, Sekonic, Phase One is dan ook zeer verheugd Frank Doorhof in Antwerpen te hebben voor een demonstratie op zaterdag 19 oktober.
    Deze gaat door in het Auditorium Gemeenschapscentrum, Bist 1 te Wilrijk.
    Frank overloopt zijn materiaal, de mogelijkheden en samen met model Jill worden er life opnamen gemaakt en de resultaten gezamelijk besproken. Beeldbewerking via CaptureOne wordt eveneens gedemonstreerd en besproken.
    We starten om 13.00 en het einde is voorzien rond 17.00u.
    Het inschrijvingsgeld bedraagt 25€ per persoon.
    Inschrijven kan via www.servix.be EVENEMENTEN.


    2) Workshop
    Een dag later, zondag 20 oktober verhuizen we naar Vervoordt Kanaal, Stokerijstraat 15 te Wijnegem voor een diepgaande training PORTRET FOTOGRAFIE met model Stephanie.
    Op deze uitzonderlijke locatie starten we om 10.00u en eindigen we rond 16.00u.
    We vragen aan de deelnemers een bijdrage van 185€ per persoon, een broodjesluch wordt 's middags verzorgd. Voor de workshop is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
    Inschrijven enkel mogelijk via www.servix.be EVENEMENTEN.

  • #2
    Re: Frank Doorhof in Antwerpen : demonstratie en workshop 19 en/of 20 oktober 2013

    Oorspronkelijk geplaatst door fotoprint Bekijk bericht

    Tegenwoordig vallen de aanbiedingen voor workshops bijna dagelijks wel in je mailbox, echter de kwaliteit is vaak twijfelachtig of de workshops sluiten niet aan bij wat je eigenlijk wilde leren.
    Geen slecht woord over Frank. Ik vind hem zelf ook een zeer goede fotograaf en zijn werkwijze is zeer gelijklopend met onze werkwijze.
    Heb wel een klein probleem met deze aankondiging !
    Zelf zijn wij ook workshop aanbieders en verder werk ik ook voor diverse modehuizen, grote firma's, magazines en reclamebureaus.
    Hoe probeer ik aan klanten te geraken, wel in de eerste plaats door mijn eigen kwaliteiten aan te prijzen en in het licht te plaatsen. Klanten kiezen dan voor mijn bedrijf voor wat wij te bieden hebben !
    Wat ik nooit of te nimmer zal doen en WIL doen, is kritiek geven op anderen of anderen in twijfel trekken, dat vind ik allesbehalve professioneel.
    Je moet uitgaan van je eigen kunnen en krachten en niet inspelen of "suggereren" dat anderen minder zouden zijn.

    Mvg. Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

    Comment


    • #3
      Re: Frank Doorhof in Antwerpen : demonstratie en workshop 19 en/of 20 oktober 2013

      7.9 Discussies met commerciële belangen of ten nadele van personen.
      ---
      Iemand die een topic start met commerciële belangen wordt als handelaar beschouwd en dient zich daarom te schikken aan deze regels.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment

      Working...
      X