Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naaktkalender

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naaktkalender

    Een goede vriend van mij vroeg me of ik hem en zijn voetbal ploeg wil helpen bij het maken van een naaktkalender. Naakt,maar zonder effectief alles te tonen, je kent ze wel.

    De shoot zal na de wedstrijd gebeuren in de kleedkamer, dus wat licht betreft zal dat niet eenvoudig zijn. Ik heb hen gevraagd om een thema te bedenken om een samenhangende reeks te maken.

    Ik beschik over een D3100, de kitlens (18/55) en een oudere (manuele) tele (70/300). Daarnaast heb ik ook een goede instelbare flits, niet de ingebouwde.

    Voor mij is dit een eerste keer dat ik me hieraan waag. Hebben jullie misschien tips of tricks die me kunnen helpen?

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Naaktkalender

    Ik vrees er een beetje voor dat je in die omstandigheden met je kitlens een goed resultaat gaat halen. Extra licht en een statief gaat zeker geen overbodige luxe zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Naaktkalender

      Statief en externe flits zitten bij in de uitrusting. Maar het zal idd niet makkelijk zijn wat de belichting betreft.

      Comment


      • #4
        Re: Naaktkalender

        Als er weinig licht is in de kleedkamer kan je gaan voor low-key bodyshape achtige beelden.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X