Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test dropbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test dropbox


  • #2
    Re: test dropbox

    Moderator Note: Foto hier niet zichtbaar; wel op Dropbox, maar daar vind ik weer niet de juiste code. Heb je de code genomen van de foto in je Dropbox-folder op je computer? Bij mij is dat rechts klikken en "Share Dropbox link" klikken. En dan nog moet ik bepaalde zaken wijzigen, maar dat kan ik je pas vertellen als je hier de juiste link post (bovendien tussen de IMG-tags om je foto zichtbaar te maken).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test dropbox

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Moderator Note: Foto hier niet zichtbaar; wel op Dropbox, maar daar vind ik weer niet de juiste code. Heb je de code genomen van de foto in je Dropbox-folder op je computer? Bij mij is dat rechts klikken en "Share Dropbox link" klikken. En dan nog moet ik bepaalde zaken wijzigen, maar dat kan ik je pas vertellen als je hier de juiste link post (bovendien tussen de IMG-tags om je foto zichtbaar te maken).
      En de www vervangen door dl
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment

      Working...
      X