Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cyberlink Photo Director 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cyberlink Photo Director 4

    Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht in de Aldi, zo'n Medion. Ik ben hier best tevreden van en zag dat er ook een software op aanwezig is om foto's te bewerken, namelijk PhotoDirector 4 van Cyberlink.

    Heeft iemand dit programma al gebruikt en misschien zelfs de upgrade aangekocht? Ik ben momenteel op zoek naar een goedkoper alternatief voor PS. dit had ik op mijn oude laptop staan via een gekraakte versie. Op zich heel tevreden van, maar voor wat ik er mee wil doen toch wat duur.

    Ik zou dit gebruiken voor eenvoudige nabewerkingen, zoals kleur, witbalans, scherpte,...

    Ben eens benieuwd of dit programma ook door forumleden gebruikt wordt.

  • #2
    Re: Cyberlink Photo Director 4

    Aangezien er hier geen reactie op komt vermoed ik dat dit programma niet vaak gebruikt wordt.

    Zijn er misschien betere alternatieven die wel vaak gebruikt worden en qua prijs en prestaties goed mee vallen?

    Comment


    • #3
      Re: Cyberlink Photo Director 4

      Oorspronkelijk geplaatst door moons83 Bekijk bericht
      dit had ik op mijn oude laptop staan via een gekraakte versie.
      het is waarschijnlijk niet het meest populaire programma, maar het zinnetje hierboven zal ook veel forum gebruikers afschrikken. hou het netjes, en laat gerust eens weten hoe goed het programma al dan niet is.

      Comment

      Working...
      X