Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19 oktober tot en met 27 oktober 2013 - Fototentoonstelling Camercaclub - Halle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 - Fototentoonstelling Camercaclub - Halle






    mvg,
    Eddy



    Smaken verschillen

  • #2
    Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

    Verdorie, dat is een beetje ver weg voor mij.
    Ik zou wel al die "Eddy007's" willen zien in het echt.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

      Allee Marie-Anne, wat is ver tegenwoordig?
      Nee eigenlijk zou den Eddy eens naar Frankrijk moeten gaan om te schieten.
      Denk dat hij zich perfect kan vinden daar!

      Comment


      • #4
        Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

        Dit staat alvast in mijn agenda, vorig jaar was het heel knap, ik kijk er weer naar uit !
        Renske zit nu blijkbaar ook bij jullie ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Dit staat alvast in mijn agenda, vorig jaar was het heel knap, ik kijk er weer naar uit !
          Renske zit nu blijkbaar ook bij jullie ?
          Jawel, Renske is vanaf dit jaar ook lid van Cameraclub Halle.
          Tot vrijdag Frans.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Dit staat alvast in mijn agenda, vorig jaar was het heel knap, ik kijk er weer naar uit !
            Renske zit nu blijkbaar ook bij jullie ?
            ja ik ben er ook bij (sinds) dit jaar. zeker komen gaat wederom de moeite waard zijn.

            groetjes
            renske

            Comment


            • #7
              Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

              wie is dat kleine menneke met dat snorretje...?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                Ik ga ook wel eens passeren dit weekend denk ik...
                Lijkt me leuk om in mn vrije tijd ook in een cameraclub te zitten
                NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                Comment


                • #9
                  Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                  Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
                  Ik ga ook wel eens passeren dit weekend denk ik...
                  Lijkt me leuk om in mn vrije tijd ook in een cameraclub te zitten
                  Zeker passeren, vraag maar naar mij.
                  Er zitten nu toch al enkele jongeren in de club, zeker in vergelijking met vroeger.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                    Is de nocturne voor iedereen of enkel op uitnodiging?
                    Ik kom zeker! Ben alvast benieuwd, heb wel al enkele werken zien hangen in de Bib.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                      Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                      Jawel, Renske is vanaf dit jaar ook lid van Cameraclub Halle.
                      Tot vrijdag Frans.
                      mvg,
                      Eddy
                      Hopelijk heb ik vrijdag vervoer, niet dat het fruitsap slecht is hoor ...

                      maar eigenlijk kom ik voor de foto's en voor de makers ervan
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Hopelijk heb ik vrijdag vervoer, niet dat het fruitsap slecht is hoor ...

                        maar eigenlijk kom ik voor de foto's en voor de makers ervan

                        Het fruitsap was niet slecht, de rest was beter, vele beter !

                        Je voelt meteen dat je ergens bij een levendige club terechtkomt waar een frisse wind waait !
                        Een dikke proficiat hoor, mij zie je volgend jaar wel weer terug ...

                        En wie er dezer dagen een gaatje in zijn agenda vindt, Halle is niet gewoon een vulsel, het is een aanrader ! Allen daarheen !

                        Bedankt ook nog voor het warme, hartelijke onthaal !
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                          Alhoewel Anaisje en ikzelf liever de natuur intrekken vonden we het toch de moeite waard om deze tentoonstelling te gaan bekijken.
                          Wat me opviel bij de tentoongestelde werken was vooral dat het niet noodzakelijk om deze club zijn "grote kanonnen" ging. Er hingen zowel werkjes van
                          beginnende hobbyisten als van gevorderden. Mooi om de progressie en wijzigende kwaliteit in deze werken te zien.
                          Is ook totaal iets anders dan een foto op een pc-scherm.

                          Er wordt gevraagd aan de bezoekers om de "beste" foto te vermelden. Dit was in de gegeven omstandigheden een onbegonnen taak. Er hingen meerdere werken in verschillende genres om de term "beste" inhoud te geven.
                          We hadden dan ook begrepen dat het niet bepaald om een wedstrijd ging.

                          Hebben daar mensen ontmoet die misschien wel graag zouden deelnemen aan het BD-gebeuren...Maar toch een beetje bang waren voor sommige "scherpe" kritieken zoals gegeven in het beginnershoekje hier. Hen kan ik enkel maar stimuleren om hun angst en of twijfels overboord te zetten en het te proberen. Het is een leuke hobby en tenslotte heeft niemand iets te verliezen.
                          Het zelfvertrouwen kan wel eens een flinke knauw krijgen maar daar kan men zich overheen zetten door te proberen de volgende foto beter/anders te maken. Tenslotte leren we allemaal elke dag bij en hangen er geen "levens" van af.

                          Hebben ons alvast niet verveeld en aangezien deze tentoonstelling nog loopt tot 27 oktober kunnen we "twijfelaars" sterk aanraden, indien mogelijk eens een kijkje te gaan nemen.
                          Proficiat aan de club.

                          Groetjes
                          Anaisje & Brombeer
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                          Comment


                          • #14
                            Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                            Bon, morgen kom ik naar de nocturne! Een chance dat jullie die ook hebben, met de examens is het voor mij nogal moeilijk een gaatje in mn agenda te vinden

                            ben benieuwd of ik mensen van BD zal tegenkomen
                            NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                            https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                            Comment


                            • #15
                              Re: 19 oktober tot en met 27 oktober 2013 Fototentoonstelling Camercaclub Halle

                              Aan alle bezoekers en de vele BD'ers bedankt om langs te komen tijdens onze fototentoonstelling.
                              Tot volgend jaar.
                              mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

                              Comment

                              Working...
                              X