Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera strap en battery grip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera strap en battery grip

    hey,

    ik bezit momenteel een canon 1100D en vind deze nogal klein en licht. Ik ben aan het overwegen om een battery grip te kopen voor deze camera, ik weet dat deze dan met een kabeltje moet worden aangesloten om de 2de sluiter te gebruiken. ik twijfel tussen de Phottix voor 59,95 euro (konijnenberrg) of de Jupio voor 39,95 (coolblue), welke is het stevigst? een bijkomende vraag is dat ik graag een black rapid strap zou aankopen, is de statief mount op de batterijgrips wel stevig genoeg? ik zou niet willen dat mijn camera op de grond valt :s

  • #2
    Re: camera strap en battery grip

    Voor de battery grip zou ik persoonlijk opteren voor het originele exemplaar van canon zelf
    Ik zelf gebruik de black rapid voor mijn canon 5d met battery grip, maar ik gebruik dan lenzen zoals de canon 28-135mm en de canon 17-40mm, de sigma 12-24mm of de sigma 105 Macro, zwaarder zou ik niet gaan
    Voor zwaardere lenzen zoals de canon 28-300mm of de sigma 150-500mm hang ik de black rapid aan de beugel van de lens
    Grtjs
    Goofymarc
    Grtjs
    Goofymarc

    Comment


    • #3
      Re: camera strap en battery grip

      het probleem is dat Canon geen battery grip maakt voor de 1100D, daarom dat ik ook twijfel of de grip mijn camera zou kunnen dragen, de zwaarste lens die ik heb is een 55-250mm dus echt niet zo zwaar

      Comment

      Working...
      X