Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rolling Mini Trekker AW

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rolling Mini Trekker AW

    Ik zou graag een Rolling Mini Trekker AW kopen. Waar kan ik deze het goedkoopste krijgen? Ik heb hem niet onmidelijk nodig, ga pas op vakantie begin augustus.

    Het mag ook een online shop zijn

  • #2
    probeer even bij www.fotovideostore.nl
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Originally posted by CooMa
      probeer even bij www.fotovideostore.nl
      En vind je het artikel niet op hun site, geef dan een mailtje, dan kijken ze of ze het voor je kunnen leveren...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Is deze winkel betrouwbaar? Heeft er al iemand hierbij bestelt? Zoja hoe was de servis?

        Comment


        • #5
          Ik heb er al een 3-tal fototassen besteld (maar 2 voor mezelf ). Mijn 2 stonden beiden niet in de prijslijst (Lowepro trim trekker en Tamrac velocity 9). Die hebben ze voor mij besteld (aan de laagste prijs voor deze omstreken) en binnen de 2 weken werd het pakje netjes afgeleverd.
          Je moet wel op voorhand betalen, en normaal doe ik dat nooit, maar had nog geen slechte ervaringen gehoord met deze shop, dus heb ik het maar aangedurfd en bij deze: one happy customer, enfin eigenlijk two happy customers...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Ze hebben niet alles op voorraad (waarschijnlijk alles niet), de levertijden zijn die van hun leveranciers, dus 't duurt wel iets langer dan op de site staat. Ze reageren direct op je email. Verder is hun bevestiging wat onduidelijk, maar ze zijn betrouwbaar.

            Comment


            • #7
              Ik kocht een mini trekker AW bij www.top-foto.de
              Ze staan niet op z'n site, maar hij bestelde er ééntje voor mij, binnen de week had ik 'm, interessante prijs.
              Opgestuurd met Taxipost uit Eupen, samen met een fish-eye lens, ik betaalde 5 euro voor de transportkosten. Ik kan daarvoor niet naar Duitsland rijden.
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment

              Working...
              X