Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde Bloemetjes!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wilde Bloemetjes!!!



    Probeersel Macro zonder Macro lens en uit de hand,grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

  • #2
    Re: Wilde Bloemetjes!!!

    Positief is dat het beeld loskomt van de achtergrond, het negatieve is dat je verkeerd scherp hebt gesteld

    Comment


    • #3
      Re: Wilde Bloemetjes!!!

      Als die bij je in de buurt staan, zou ik het eens opnieuw doen Jozef!
      Wel hele mooie kleuren. Wat voor bloementjes zijn dat?
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: Wilde Bloemetjes!!!

        Reuzenbalsemien.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Wilde Bloemetjes!!!

          Ik denk door de scherpte op de voorste bloempjes (onderaan) te leggen een betere opname had geleverd Jozef. De kleuren zijn goed.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Wilde Bloemetjes!!!

            PW bedankt voor de toelichting,en Raymond en Loeky,had de scherpte op de middenste bloempjes gelegd,en Marie-anne is niet bij mij in de buurt,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Wilde Bloemetjes!!!

              Kijk eens goed naar je foto Jozef, de scherpte zit niet echt op de bloem maar op het steeltje. Kijk je fototoestel even na, in het begin kreeg ik ook altijd scherpte op de verkeerde plaatsen en was overtuigd juist gemikt te hebben, spot op bloem. Toch ging het mis. Nu heb je een rastertje achterkant toestel, dat aanduid waar je de scherpte juist wenst, midden, zijkant onderkant enz... (Althans bij nikon.). Dat is soms de boosdoener heb je dat niet in de gaten, dan gaat het fout. Soms verschuift het bij manipulatie van camera. Ik kijk dat wel regelmatig na. Hoe het op je toestel gaat weet ik niet maar je kunt dat wel eens controleren. Anders blijft het misgaan.

              Comment


              • #8
                Re: Wilde Bloemetjes!!!

                Bedankt Loeky,maar mijn fototoestel is reeds een zestal jaren oud en is een bridge camera,scherpstelling en zoeker slechtzichtbaar wegens multifocale bril(donker bij zonlicht)en zeer klein weergave schermpje
                grts,Jozef
                Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                Comment

                Working...
                X