Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 & 15 September 2013 - 24u Mountainbike - Kester

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 14 & 15 September 2013 - 24u Mountainbike - Kester

    Deze zaterdag en zondag vind in Kester de jaarlijkse, 24 uur durende Mountainbikewedstrijd plaats!
    Er doen rond de 50 ploegen van 5-8 man mee op een uitdagend parcours, waarop je een overzicht hebt vanaf bepaalde punten, en dus handig is voor teleshooters

    Vooral s'nachts is het eens een bezoekje waard als fotograaf, dan zie je de lichtjes van alle bikers tussen de bomen heen en weerbewegen.
    Zelf heb ik het ook al 2x mogen aanschouwen tijdens avondtrainingen, en ik vloekte dat ik mn camera niet meehad, maar dat gaat nu eenmaal moeilijk als je zelf aan het rijden bent

    Ikzelf doe dus ook mee aan deze wedstrijd! (dus laat even weten of je langskomt en we kunnen er een min-SD van maken )

    Waar: Motorcrossparcours Kester te Gooik (tevens ook het hoogste punt van het pajottenland, tip voor de landschapsfotografen)
    Wanneer: Zaterdag 14/9 om 13u wordt het startsein gegeven, en de wedstrijd loopt af op 15/9 om 13u, prijsuitreiking om 13u15-30
    Eet- en drinkkraampjes zullen voorzien zijn!
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/
Working...
X