Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergens onderweg + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ergens onderweg + update

    in de VS. Door een dorre woestijn bij 40 graden en dan zie je iets dat je interesseert.
    iso 200 - ongeveer 125 mm - f10

    [CENTER]


    [/CENTER

    De lucht iets bijgewerkt en vind dit beter. De kleuren zijn daar zoals ze zijn en daar wil ik dus niets aan veranderen. Bij twijfel : bezoek ook eens de VS en vooral de parken. Volgens de opmerkingen, die ik respecteer en kan begrijpen, zal ik genoodzaakt zijn geen beelden uit de reis meer te plaatsen aangezien er nog extréme kleuren zullen volgen die dus als onecht beschouwt worden. Geen enkel probleem hoor.
    Het enige wat ik bijgewerkt heb en meestal toepas is : De hoge lichten milderen, een tikkeltje contrast toevoegen, verscherpen waar nodig. In tweede instantie ontruisen en een uitsnit maken volgens mijn gevoel.
    Wat me ook steeds opvalt is dat als de eersten "A" zeggen, de anderen gemakkelijk in die zin volgen. Menselijk zeker of een eigenschap van "beginnershoek" ? Och ik lig daar niet wakker van, ieder fluit zoals hij gebekt is ! Als het maar (leerzaam) plezant blijft.
    Iedereen al bedankt voor het kijken en het schrijven.
    Last edited by G.R.; 11 september 2013, 21:13.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ergens onderweg

    wat is er met de kleuren...?
    kijk bv eens naar die lucht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Ergens onderweg

      Ik heb wel een probleem met de luchtkleur of ligt dat aan de hoge temperatuur?
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Ergens onderweg

        De kleuren zijn erover Raymond, spijtig.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Ergens onderweg

          Kleuren zijn inderdaad niet echt naturel volgens mij. Compositie is wel knap !

          Mvg john
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: Ergens onderweg

            Denk dat je de bewerking eens opnieuw moet doen, één en ander klopt hier niet, kleuren , contrast,...
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Ergens onderweg

              Voilà ben terug na een tijdje ziek te zijn geweest.
              Precies of je hebt teveel eruit geknipt en er van alles opgeplakt.
              Gewoon het originele nog eens boven halen en er niet teveel mee doen.

              Comment


              • #8
                Re: Ergens onderweg

                is dit beel samengesteld uit meerdere foto's of uit slechts één foto?
                de compositie vind ik goed met een goede dieptewerking. wel spijtig van de kleuren raymond
                een pessimist is een optimist met ervaring.
                Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                Pentax k-3II en nog meer glas

                Comment

                Working...
                X