Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 180 Macrolens, is dit goedkoop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 180 Macrolens, is dit goedkoop?

    Bij de fotozaak waar ik regelmatig kom kan ik een Sigma 180 Macrolens kopen voor 500 Euro. Deze wordt speciaal bij Sigma besteld voor de D70 zodat werking gegarandeerd is (er was een kleine aanpassing nodig volgens Sigma). Als ik op het net rondneus kom ik hogere prijzen tegen terwijl deze fotozaak zeker niet de goedkoopste is. Zou ik met deze lens voor 500 euro een goede deal maken?

    Ik hoor het graag snel, ga er vanavond nog even heen om o.a. mijn extra accu op te halen en wie weet een lens te bestellen



    Pedro

    ============
    Nikon D70
    ============

  • #2
    Volgens mij een zeer goede prijs.
    De goedkoopste prijs die ik gezien heb was bij top-foto in duitsland voor 619 euro.

    ps.Bij wie kan jij ze kopen.

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

    Comment


    • #3
      Je koopt toch geen demomateriaal of oude stock? Als de lens ongebruikt is, en gewoon herchipt wordt, is er uiteraard geen probleem, maar ik heb mijn spullen toch graag "new in box".
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Pieter,

        Lens wordt nieuw besteld bij Sigma, echter voor de D70 is schijnbaar een kleine aanpassing nodig. Tenminste dat vertelde Sigma aan de leverancier tijdens telefonische info aan fotozaak over beschikbaarheid en compatibiliteit op D70.

        Zijn er meerdere types Sigma 180 mm macrolens, niet dat ze me een oude aansmeren.


        Ben bang dat de fotozaak een foutje maakt met de prijs, misschien is het vanavond weer duurder... hoop van niet.


        Pedro

        ============
        Nikon D70
        ============

        Comment


        • #5
          Ik ben ook gewoon verbaasd over de prijs. Hopelijk kan je ze effectief krijgen voor die prijs.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment


          • #6
            Net even gebeld... helaas hij was in de war met de 105 mm van Sigma.

            Pedro

            ============
            Nikon D70
            ============

            Comment


            • #7
              En dan is het DUUR, die is in NL al voor 390,00 te koop.

              Konijnenberg http://www.digitalekamera.nl/

              Gr Motordigitaal
              Gr Motordigitaal
              www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

              Comment


              • #8
                589€ voor 180
                390€ voor 105
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  If it sounds too good to be true, it probably is...
                  Pieter
                  --
                  Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                  Comment


                  • #10
                    Precies.... jammer het was zo'n keuk begin van het weekend geweest.
                    Maar niet getreurd, we gaan lekker foto's maken en ik kijk nog wel verder, misschien wordt het zelfs wel een 105 mm, probeer wat ervaringen te vinden.



                    Pedro

                    ============
                    Nikon D70
                    ============

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ackerp
                      misschien wordt het zelfs wel een 105 mm
                      Ik heb de Sigma 105 op mijn 10D getest en was behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit wijd open, zowel dichtbij als op grotere afstanden (waar het zwakke punt van macrolenzen soms ligt).
                      Pieter
                      --
                      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                      Comment

                      Working...
                      X