Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue window.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blue window.



    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

  • #2
    Re: Blue window.

    Je doet het weer hé.
    Van iets simpels iets prachtigs maken!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Blue window.

      Strak...Mooie kleuren, ja top hoor.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Blue window.

        Wat een goeie.
        En mooie kleuren.
        Ben er zeker van dat ik zo een onderwerp ook tegenkom, alleen ik 'zie' het niet.

        Comment


        • #5
          Re: Blue window.

          Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
          Ben er zeker van dat ik zo een onderwerp ook tegenkom, alleen ik 'zie' het niet.
          zo'n 2 maanden geleden dacht ik exact hetzelfde.... iemand hier op het forum, een zeker Gil ;-) heeft me kunnen overtuigen dat dit gewoon een kwestie is van anders kijken..meer niet.
          Gil plaatste toen een foto van een object dat zich op nog geen 20 meter van mijn deur bevond en dat ik uiteraard herkende maar nooit aandacht aan geschonken had.
          nu benader ik de dingen op een andere manier....praktisch alle foto's van afgelopen maand zijn genomen op minder dan een half uur loopafstand.

          deze visie is niet nieuw, want 2500 jaar geleden was er al een Wijze die zegde : "al wat we zoeken bevindt zich vlak voor ons, het probleem is dat wij meestal ergens anders zijn ......"


          iedereen bedankt voor te kijken en comments!
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

          http://shantiguru.1x.com

          Comment


          • #6
            Re: Blue window.

            Super mooie creatie, wat een kleur!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment

            Working...
            X