Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MAS shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MAS shoot

    Hoi !

    Dit weekend een shoot gehad in Museum aan de stroom
    Alle foto's vind je op mijn site: http://www.somniumphotography.be/mas-shoot.html




    Grtjs

    Jurgen
    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

  • #2
    Re: MAS shoot

    Knappe plaat Maar je de proporties zitten niet zo he... Kijk eens naar haar schoenen en voeten, die leeft op grote voet.
    Kijk tevens eens naar de bovendij, denk je dat het model dat stuk bil mooi vind ? Ik denk van niet. Daar waar je een goed model met aangename kleuren hebt neergezet, had ik liever de proporties wat beter gehad.
    Kan je doen tijdens de schoot door de pose aan te passen en geen voeten te dicht bij de camera te hebben....of nadien wat liquify toe te passen.

    Maar dat zijn maar wat opmerkingen voor wat ze waard zijn
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: MAS shoot

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Knappe plaat Maar je de proporties zitten niet zo he... Kijk eens naar haar schoenen en voeten, die leeft op grote voet.
      Kijk tevens eens naar de bovendij, denk je dat het model dat stuk bil mooi vind ? Ik denk van niet. Daar waar je een goed model met aangename kleuren hebt neergezet, had ik liever de proporties wat beter gehad.
      Kan je doen tijdens de schoot door de pose aan te passen en geen voeten te dicht bij de camera te hebben....of nadien wat liquify toe te passen.

      Maar dat zijn maar wat opmerkingen voor wat ze waard zijn
      Hoi man !

      Bedankt voor je opmerkingen !

      De voeten en dat stuk vlees komen inderdaad wel iets groter over
      Al zag ik het niet tot wanneer ik dit las.. en vraag me dan ook af waarom.

      Geen voeten meer te dicht bij de camera ik weet niet hoe ik hieraan moet werken met liquify, dit is wel van een hoog niveau want ik weet niet bij deze plaat hoe het er WEL zou moeten uitzien
      Zal wel komen met de jaren zeker.

      Alvast bedankt
      www.wndrlnd.be
      A world full of graphic and webdesign

      Comment


      • #4
        Re: MAS shoot

        Ben wel akkoord met de opmerking wat betrfet de linker voet en linker onderbeen. Langere brandpuntsafstand zou al helpen ( heb de indruk dat hier een kleine groohoek werd gebruikt )
        Al bij al een leuke foto van een mooi model.
        Misschien een beetje geel uit halen.

        Comment


        • #5
          Re: MAS shoot

          Beloofde veel dus ben even de link gevolgd. Gelukkig maakt het model veel goed.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: MAS shoot

            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            Ben wel akkoord met de opmerking wat betrfet de linker voet en linker onderbeen. Langere brandpuntsafstand zou al helpen ( heb de indruk dat hier een kleine groohoek werd gebruikt )
            Al bij al een leuke foto van een mooi model.
            Misschien een beetje geel uit halen.
            Hoi Walter,

            Ja dat klopt ik heb een 17-55 2.8 en dat is dan ook de enigste lens die ik heb. Heb geen budget voor meer of beter gerief.
            Zal wel komen in de toekomst hoogstwaarschijnlijk maar hier lukt het ook mee
            www.wndrlnd.be
            A world full of graphic and webdesign

            Comment


            • #7
              Re: MAS shoot

              Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
              Hoi Walter,

              Ja dat klopt ik heb een 17-55 2.8 en dat is dan ook de enigste lens die ik heb. Heb geen budget voor meer of beter gerief.
              Zal wel komen in de toekomst hoogstwaarschijnlijk maar hier lukt het ook mee
              In dat geval beetje meer afstand nemen van het onderwerp en beeld nadien eventueel croppen :-)

              Comment


              • #8
                Re: MAS shoot

                Beeld is te krap gekadreerd/gecropt. Het model zit letterlijk in mekaar gedeukt. Ook de kleurtjes van haar kledij en de omgeving passen niet goed samen. Volgende keer zeker meer aandacht aan besteden. Hele leuke locatie daar!
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                Comment


                • #9
                  Re: MAS shoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
                  ......

                  .... ik heb een 17-55 2.8 en dat is dan ook de enigste lens die ik heb. Heb geen budget voor meer of beter gerief.
                  ???
                  ---
                  lens is prima hoor, alleen niet goed gebruikt.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X