Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lize op bed...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lize op bed...

    Mijn eerste foto's hier in de showcase. Enjoy...

    Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

    www.DavyGagnon.com

  • #2
    Re: Lize op bed...

    Hallo Davy,
    Best een sfeervolle plaat.
    Wat minder is de schaduw in de oogkas van het belichte oog, had ook graag iets meer doortekening gezien op het tweede oog.
    Verder zit het wel goed he...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Lize op bed...

      Ouch, ik vrees dat ik dit beeld iets minder "enjoy" hoor...

      Het licht valt op bepaalde stukken vrij goed maar op andere delen van het beeld helemaal niet zo goed.
      Je hebt last van schaduwen die het beeld verstoren en compleet uit balans brengen.
      Kijk maar eens een tijdje naar het beeld en je hebt vrij vaak de neiging om steeds naar die schaduwvallen te kijken en dat kan niet de bedoeling zijn.
      Het halve belichte hoofd brengt ook geen meerwaarde aan het totaalplaatje, integendeel het is gewoon niet mooi.
      Je lichtafval is ook niet denderend goed gekozen vind ik persoonlijk. Je zit met een veel te groot verschil tussen het hoofd en het onderste gedeelte.
      Verder zijn blik en houding van het hoofd ook niet passend bij dit soort beeld.
      Een ander punt is dat je model glimvlekken heeft op het hoofd, dat zijn gewoon eyecatchers... Dit moet je als modefotograaf toch wel beter in het oog houden hoor !

      Het klinkt allemaal misschien hard, maar het dan dan ook SC.
      Al bij al vind ik dit geen slechte plaat hé, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hou erg van dit soort fotografie en dan ga ik gewoon iets kritischer kijken.

      Mvg. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Lize op bed...

        Thx voor de commentaar, licht zat mij ook niet 100%, maar vond het wel iets hebben en idd is SC dus mag al wat kritischer
        Alvast bedankt
        Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

        www.DavyGagnon.com

        Comment


        • #5
          Re: Lize op bed...

          Je hebt (ge)softe delen en dan harde schaduwen - dat werkt niet

          Comment


          • #6
            Re: Lize op bed...

            Voor mij is dit plaatje geslaagd ! Echt voor een lingerie-reclame-boekje. Niets meer niets minder

            Comment


            • #7
              Re: Lize op bed...

              Echt voor een lingerie-reclame-boekje. Niets meer niets minder
              Hum,...daar ben ik niet zo zeker van, denk je nu echt dat een lingerie merk iets gaat publiceren
              waar er maar amper 20 % van hun product echt scherp en goed zichtbaar is ?

              Opdracht gevers zijn veeleisend hoor...

              Een model met maar 1 oog heb ik ook wat moeite mee in deze foto.

              Grtz, D.

              Comment


              • #8
                Re: Lize op bed...

                Hoe meer ik er naar kijk hoe minder ik hem begin te vinden, dat ene zwarte oog nja...
                Kan er maar uit leren, thx for de feeback

                Gr,
                Davy
                Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

                www.DavyGagnon.com

                Comment


                • #9
                  Re: Lize op bed...

                  Wat ik hier bijzonder knap vind is dat je met een echt model een barbiepop hebt gerepliceerd of is het andersom ?!

                  Comment

                  Working...
                  X