Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie ervaring met Nikon D3100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jullie ervaring met Nikon D3100

    Geachte forumleden,
    graag had ik de pro en contra's geweten van een nikon D3100.

    Het zit hem namelijk zo : mijn zoon net 14 jaar interesseert zich wel in fotografie.
    Nu ging ik langs bij de plaatselijke handelaar en die kwam meteen met een toestel van € 1500 en meer aanzetten.

    Niet dat ik het hem niet gun, maar vaak heeft ie een " tijdelijke hobby" (is de interesse vlug over) en dan vind ik het maar niks om hier een plaats in de kast te vullen ermee.

    Wat vinden jullie ervan als ik onderstaand toestel zou aankopen met bijbehorende tas en geheugenkaart ?



    Ik zou het ten zeerste op prijs stellen indien jullie een (korte ) ongezouten mening geven.
    Voldoet dit enigszins om mee te starten of is het een zinloze aankoop ?

    Grtn Brandon

  • #2
    Re: Jullie ervaring met Nikon D3100

    De Nikon D3100 is een topper als beginnerstoestel! (ben er zelf mee gestart)

    Denk wel even na waar je zoon gaat zou kunnen gaan zitten met dat toestel. Het is niet bestand tegen spatwater en zand. (ik lig meestal ergens op een hondenwei) als het toestel door die 2 dingen zou blokkeren dan is het bye bye garantie en voor te herstellen dezelfde prijs als de prijs van een nieuw toestel. (wat ik dus heb meegemaakt na 6 maanden)

    Comment


    • #3
      Re: Jullie ervaring met Nikon D3100

      Oorspronkelijk geplaatst door PixelScout Bekijk bericht

      Denk wel even na waar je zoon gaat zou kunnen gaan zitten met dat toestel. Het is niet bestand tegen spatwater en zand.
      Dat is weeral iets waar ik ( als leek ) niet aan dacht dus.
      We wonen heel dicht bij de kust en dat ware zeker al een stek waar hij foto's zou maken.
      Maar dat geldt dan voor de meeste toestellen vrees ik ?

      Grtn Brandon

      Comment


      • #4
        Re: Jullie ervaring met Nikon D3100

        Zo'n discussie hoort in een ander forumdeel.
        Hier gaat het om FOTO'S
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment

        Working...
        X