Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M8(u) + Elmarit-M 28mm f2.8 + Carl Zeiss Sonnar 50mm f1.5 T*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Leica ] M8(u) + Elmarit-M 28mm f2.8 + Carl Zeiss Sonnar 50mm f1.5 T*

    Wegens overstap naar een Fuji x100s verkoop ik mijn Leica set.

    M8
    Het gaat om een Leica M8 die een upgrade heeft gekregen bij Leica Germany, waardoor hij gelijk staat met de M8.2 (1/4000 shutter en Saffier display -> krasloos).
    De camera is in perfecte staat, geen krassen of andere beschadigingen.
    Komt met originele strap, 2 batterijen (1 3rd party batterij), boekjes en oplader en de facturen van de upgrade. De doos is niet meer aanwezig.

    Elmarit-M 28mm f2.8
    Deze lens verkeert eveneens in perfecte staat (zou zelf durven zeggen nieuwstaat). Is slechts enkele keren gebruikt geweest voor straatfotografie.
    Geen krassen, fungus, ...
    Komt met doos, papieren en alle lensdoppen (+ nieuwe zonnekap!).

    Carl Zeiss Sonnar 50mm f1.5T*
    Zeer scherpe portretlens van Carl Zeiss.
    Kleine stofjes op het achterste lens element, maar dit heeft geen invloed op de foto's (niet zichtbaar, zelfs niet op f16).

    De UV/IR cut filter die op de foto te zien is, zit er uiteraard ook bij. Deze past zowel op de 28mm als de Sonnar.

    De M8 en 28mm verkoop ik het liefst als 1 set.

    Vraagprijs:
    M8 + 28mm: 2600 euro
    Sonnar: 450 euro
    Alles samen: 2950 euro.

    Foto's:
    Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

    Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.

    Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.


    Moderator Note: Je foto's zijn groter dan het toegelaten maximum van 1024px langste zijde, en zijn daarom achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, zorg er dan voor dat zij conform de huidige normen van BelgiumDigital zijn. Dank je.

    Contact via PM.
    Last edited by LesC; 11 september 2013, 10:28.
Working...
X