Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondlicht

    .











    .

  • #2
    Re: Avondlicht

    Het licht zal wel mooi geweest zijn , maar de voorgrond is iets te druk en te donker naar mijn mening.
    Maar achteraan zie je die bomenrij en die vormen een mooi laag ten opzichte van de achtergrond , daar kon je meer mee doen denk ik.
    Een kleine verschuiving (iets meer blauw) in de witbalans zou ook niet mis zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Avondlicht

      Ik ben al een paar keer komen kijken. Het licht is nog mooi, kijk even je histogram en kleurzweem na. Nu kun je met deze foto ook andere wegen tegemoet gaan.
      bv onderaan wegsnijden om het minder druk te maken. Al stoort het me eigenlijk niet
      Wel dat halve lichtbron. Die zou ik wegnemen. Het licht veronderstel toch immers de ondergaande zon.
      Maar ik heb in PS ook eens een ander lichtbron uitgeprobeerd en dat geeft ook heel goed. Vooral als je een der koeien oplicht.
      Maar toch vind ik dat je er goed aan deed deze te nemen. Maar vooral voor mij althans rechts zon weg.

      Comment


      • #4
        Re: Avondlicht

        Mooi licht maar voor mij is de foto, zoals je vorige, veel te geel (te warm).
        Schuivertje naar het blauw schuiven zal helpen en de voorgrond een heel klein beetje oplichten.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Avondlicht

          Bedankt voor jullie opbouwende kritiek, ik zal proberen er iets mee te doen.

          Comment


          • #6
            Re: Avondlicht

            mooie foto
            en wanneer je idd de tips opvolgt, zal dat een reuze foto opleveren
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment


            • #7
              Re: Avondlicht

              ook mooi, maar ga toch voor de beter compo van de vorige.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X