Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

27 " comp. scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 27 " comp. scherm

    Hallo,

    Ik ben op het punt gekomen van een aanschaf van nieuw comp. scherm, ik weet dat deze vraag hier al voorbij gekomen is.

    Maar met de snel veranderde comp. scherm technologie , stel ik de vraag hier toch ik denk aan 1 scherm liefst 27 ".


    Ik hoop dat dat men mij hier een beetje op weg helpen kan , ik denk aan een prijs van 300 a 500(max) euro.


    Grt Casie

  • #2
    Re: 27 " comp. scherm

    gebruik eens zoeken.
    is al tig X aan de orde geweest.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: 27 " comp. scherm

      De Dell Ultrasharp reeks zijn qua prijs/kwaliteit zeer goed. Een 27" scherm kost meestal wel rond de 600-700 euro, maar hier zijn ze wat goedkoper: http://www.redcoon.be/index.php/cmd/...Sharp_U2713HM/
      Werk soms ook met 2 27H schermen (voor video-editing en drukwerk), en het zijn echt fantastische schermen. 100% RGB, goed te calllibreren en geen reflecties. De H-versie is wel nog iets beter, maar is ook duurder qua verbruik, deze is wel meer aan te raden als je werkt met drukwerk in aRGB op proRGB.

      Comment


      • #4
        Re: 27 " comp. scherm

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        gebruik eens zoeken.
        is al tig X aan de orde geweest.
        grt,bouk.
        Zeker een goede vraag van ts, een onderwerp wat ik ga volgen. Vwb de zoekfunctie, een onderwerp van 2 jaar geleden is nu niet meer echt bruikbaar aangezien er constant nieuwe en goede schermen uitkomen en oudere wellicht in prijs zijn gedaald en nu dus ineens wel interessant kunnen zijn.

        Ben zelf ook een beetje aan het rondkijken voor een 27" scherm en neig naar een Dell, voorzover ik heb gelezen bieden deze een goede prijs/kwaliteit verhouding.

        Comment


        • #5
          Re: 27 " comp. scherm

          Wat me al wel is opgevallen is dat er in de reeks met 27'' schermen enkel maar mate en geen glanzende beeldschermen te vinden zijn of heb ik het mis ?

          Comment


          • #6
            Re: 27 " comp. scherm

            Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            Wat me al wel is opgevallen is dat er in de reeks met 27'' schermen enkel maar mate en geen glanzende beeldschermen te vinden zijn of heb ik het mis ?
            Weet ik niet maar denk dat een mat scherm sowieso beter is voor ons fotoverslaafden...
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: 27 " comp. scherm

              Ik heb net een 24" mat scherm aangekocht van HP voor 285€, heel tevreden over, wel geen scherm voor snelle spellen,amper 1 cm dik en persoonlijk meer dan voldoende kwaliteit om foto te bekijken en te bewerken. Voor mij zou een 27" scherm echt wel te groot zijn.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: 27 " comp. scherm

                Ook ik ben van plan mij een 27" scherm aan te schaffen . Net nu staat er een 27" ips scherm van HP in aanbieding voor 450 euro . Is er toevallig iemand die daar ervaring mee heeft .

                Grtz .

                Dirk .
                Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

                Comment


                • #9
                  Re: 27 " comp. scherm

                  Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht
                  Ook ik ben van plan mij een 27" scherm aan te schaffen . Net nu staat er een 27" ips scherm van HP in aanbieding voor 450 euro . Is er toevallig iemand die daar ervaring mee heeft .

                  Grtz .

                  Dirk .
                  Heb al enkele jaren een HP LP2475w 24inch dus en toch zeer tevreden van.
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: 27 " comp. scherm

                    hier ook al jaren HP zeer tevreden.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: 27 " comp. scherm

                      Ik sta ook op het punt over te schakelen op een 27" scherm. Mijn eerste gedachte ging ook naar een Dell Ultrasharp 2713HM.
                      Na het lezen van ervaringen van mensen (op het internet), die dit toestel kochten blijken veel van deze schermen last te hebben van 'backlight bleeding', maar vooral van 'een gele plek in de linker onderhoek (ook soms rechts onderaan).
                      Blijkbaar heeft Dell een aanpassing aangebracht (reeks monitor revA01) met blijkbaar wisselende verbetering. Bij de ene blijkt het probleem opgelost te zijn, bij de andere dan weer niet.
                      Een aantal hiervan stuurden hun monitor blijkbaar terug, maar de vervangende exemplaren waren blijkbaar geen haar beter.
                      Aangezien het toch om een redelijke investering gaat, had ik graag geweten of iemand ervaring mee heeft met dit probleem.
                      Zou de Iiyama iiyama XB2779QS ook met dit probleem kampen?

                      Comment


                      • #12
                        Re: 27 " comp. scherm

                        Ik werk wekelijks met 2 van deze monitors en geen van beide heeft last van backlight bleeding, ook geen gele plekken of zo (gecontroleerd met een zwarte image in fullscreen en een witte image).
                        Ik ga wachten tot 4k monitors aantrekkelijk worden (1/2 van de prijs van nu).

                        Comment


                        • #13
                          Re: 27 " comp. scherm

                          @playerofwar

                          Bedankt voor je ervaringen. Ik ben nu toch gerustgesteld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 27 " comp. scherm

                            Oorspronkelijk geplaatst door hielke Bekijk bericht
                            Ik sta ook op het punt over te schakelen op een 27" scherm. Mijn eerste gedachte ging ook naar een Dell Ultrasharp 2713HM.
                            Na het lezen van ervaringen van mensen (op het internet), die dit toestel kochten blijken veel van deze schermen last te hebben van 'backlight bleeding', maar vooral van 'een gele plek in de linker onderhoek (ook soms rechts onderaan).
                            Blijkbaar heeft Dell een aanpassing aangebracht (reeks monitor revA01) met blijkbaar wisselende verbetering. Bij de ene blijkt het probleem opgelost te zijn, bij de andere dan weer niet.
                            Een aantal hiervan stuurden hun monitor blijkbaar terug, maar de vervangende exemplaren waren blijkbaar geen haar beter.
                            Aangezien het toch om een redelijke investering gaat, had ik graag geweten of iemand ervaring mee heeft met dit probleem.
                            Zou de Iiyama iiyama XB2779QS ook met dit probleem kampen?
                            Ik heb de ultrasharp 24" even gehad en ook deze had vrij veel last van backlight bleeding.Ook zat er nogal een rozige schijn in die ik er zelfs niet uitkreeg door te calibreren.Heb het dan maar teruggestuurd en een Eizo aangeschaft. Dag en nacht verschil..

                            Comment


                            • #15
                              Re: 27 " comp. scherm

                              Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
                              Ik heb de ultrasharp 24" even gehad en ook deze had vrij veel last van backlight bleeding.Ook zat er nogal een rozige schijn in die ik er zelfs niet uitkreeg door te calibreren.Heb het dan maar teruggestuurd en een Eizo aangeschaft. Dag en nacht verschil..
                              Ahum, niet alleen in beeldkwaliteit maar ook in prijs een verschil van dag en nacht...

                              Comment

                              Working...
                              X