Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs nikon D4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs nikon D4

    Ik zit in de markt om een D4 te kopen. Ik veronderstel echter dan de D4X en de D4s allicht zullen uitkomen.

    Is het het waard om een aantal maandjes nog te wachten vooraleer de D4s uitkomt om zo enkele 100 euro te besparen bij het zakken van de prijs van de D4?

    Of zal de prijs van 5300 nu redelijk ct blijven?

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Prijs nikon D4

    Eens vragen aan The Oracle

    Comment


    • #3
      Re: Prijs nikon D4

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Eens vragen aan The Oracle
      Ik veronderstel dat er effectief mensen zijn die al dan niet bewust bijhouden wat de prijs deed van de D3 toen de D3s uitkwam. Dan de lijn doortrekken tot de D4 is redelijk logisch. Dus zo'n stomme vraag is dat niet! En al zeker niet in vergelijking met jou antwoord !

      Comment


      • #4
        Re: Prijs nikon D4

        De prijs van de D3s is niet achteruitgegaan wanneer de D3x uitkwam. De markten voor de D4 en de D4x zullen compleet anders zijn (D4 voor sport, D4x voor studio, landschap, product met nog steeds hoge fps maar een hogere prijs).
        Als je deze koopt met enkele lenzen en zo, zal de prijs van 5300 ook richting 5000 gaan, wat ze veel minder doen bij gloednieuwe toestellen.
        Hangt dus eigelijk af van wat je wil, weet je zeker dat je geen hogere resolutie D4 nodig hebt/wil, koop dan nu een D4 en wacht niet nog een jaar.

        Comment


        • #5
          Re: Prijs nikon D4

          Bij Foto Coudenys staat de D4 momenteel aan 4999 - zie http://www.fotocoudenys.be/cameras/r.../nikon-d4-body
          Je kan er trouwens doorklikken naar sportfoto's die met de D4 gemaakt zijn. Prachtige beelden!

          Comment


          • #6
            Re: Prijs nikon D4

            Nice topic! Thanks voor de info .
            ict vacature

            Comment

            Working...
            X