Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6d canon autosport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 6d canon autosport

    Heeft iemand ervaring met autosport en de canon 6d ? Momenteel heb ik een 550 en die heeft zijn beste tijd gehad. Opzoek naar andere Kodak . Wilde 70d kopen , maar die lijkt geen vooruitgang te zijn op 60d. Dus mss tijd voor beter. Ik gebruik geen burst voor autosport , enkel pannen. Gaat 6d samen met autosport?

  • #2
    Re: 6d canon autosport

    Je bent opzoek naar een andere camera, Kodak is een merk !
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: 6d canon autosport

      das heel goed. ervaring met 6d voor motorsport?
      of dat autofocus beter , slechter , zelfde is als 550d tijdens actie foto's?

      Comment


      • #4
        Re: 6d canon autosport

        Beter dan 550D, minder goed dan andere keuzes qua autofocus voor sport.
        Wat zeer irritant is bij deze camera is dat je nooit een focuspunt hebt waar je het wil hebben en hierdoor altijd focus-recompose moet doen.
        Dit maakt gebruik van f/1.4 lenzen zeer moeilijk en een goed compo bij sport onmogelijk zelfs.
        Als sport je ding is zou ik niet kijken naar de 6D, maar ineens naar de 5D3 gaan. Desnoods wat langer sparen, maar als je nu voor de 6D gaat zal je vaak vloeken voor sport.

        Comment


        • #5
          Re: 6d canon autosport

          danku playerofwar. de meeste foto's die ik trek zijn urban. 90% mss wel.
          dan zal ik 550d blijven gebruiken voor motorsport. die heeft geen probleem daarmee.

          Comment

          Working...
          X