Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

    Iemand hier ervaring mee ? Is die ook compatiebel voor Control TL channel triggering ? Ik dacht van niet, maar ben niet zeker.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

    Ik gebruik die in mij Seconic L-608 en daar werkt het toch.
    Je moet wel gebruik maken van Channel mapping, maar voor de rest werkt het feilloos.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Je moet wel gebruik maken van Channel mapping, maar voor de rest werkt het feilloos.
      Wat bedoelt u hiermee? De radiomodule zit bij mij in de Sekonic L-358 en ik zou die willen laten samenwerken met PocketWizard TT5's, dwz als ik de meetknop van de Sekonic indruk dat mijn flitsen afgaan. Welk kanaal zou ik moeten gebruiken op de Sekonic? Via de utilities van PocketWizard staan de kanalen van mijn TT5's voor TL en standaard op 1 zowel om te ontvangen als voor te zenden. Ik dacht dat je voor TTl deze moest hebben : http://www.artencraft.be/nl/sekonic-...t-wizard-42040 ipv d RT-32CE.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

        Uiteindelijk toch gevonden. De Sekonic L-358 met de module RT-32CE werkt enkel voor manueel flitsen en op Channel 2 op de PocketWizards.
        In de Utilities moet ook "use controlTL for Rx channel" uitgevinkt staan. Maar ik had nl. ook vergeten mijn flitsen op manueel te zetten.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

          oeps , inderdaad, ik heb bij uitkomen de gewone module vervangen door de CTL

          De gewone module kan enkel overweg met de standaardkanalen en manuele flitsers.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            oeps , inderdaad, ik heb bij uitkomen de gewone module vervangen door de CTL

            De gewone module kan enkel overweg met de standaardkanalen en manuele flitsers.
            Nogal prijzig, maar denk toch ook om die nog te vervangen.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X