Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A80 onderwaterbehuizing uitgeprobeerd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A80 onderwaterbehuizing uitgeprobeerd

    Juist ter info : ik heb de A80 onderwaterbehuizing in Curaçao kunnen uitesten (snorkelen, niet duiken). Dus als er speciefieke vragen zijn van mensen die geinteresseerd zijn...shoot
    In twee woorden : ongeveer 12 keer gebruikt en geen water infiltratie, enige grote naadeel voor mij was dat het scherm 95% van de tijd niet te lezen was (reflectie zon + water ...) dus het was bijna niet mogelijk om goed te cadreren maar werkte anders perfect.
    Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

  • #2
    Hoe was het in Curacao?
    Is het de moeite om daar te snorkelen?
    Enkele foto's als vb?
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Ze zeggen toch dat het een van de drie mooiste plekken ter wereld is om te duiken (ABC eilanden : Aruba, Bonaire en Curaçao). Er waren heeeeeeeeeeel veel duikscholen/clubs/... spijtig genoeg hebben we slecht weer gehad door de stormen op Haïti en de dominicaanse republiek (3 dagen zon, de rest bijna altijd bewolkt en regen terwijl het daar al 7 jaar niet stevig geregend heeft). Ik zal enkele fotos in de showcase sectie zetten. Er waren veel vissen, het zand is wit, en het water is doorzichtig (omdat we veek wind hadden kwam er wel veel zand naar boven maar je kon nog heel wat meters naar beneden kijken). Vissen zijn er al te zien vanaf 30-50cm diepte, dus wel leuk.
      Anders is het eiland wel duur en niet altijd super proper (stranden en water wel, maar langs de weg is iets anders). Veel mensen zijn ook arm en sommige buurten vermijd je beter (drugs problemen, ...).
      De meeste stranden liggen wel in klein baaitjes, als je langere witte stranden wilt hebben ben je beter op Aruba denk ik.
      We waren wel bij vrienden, dus niet op hotel.
      Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

      Comment

      Working...
      X