Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Limburg.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Limburg.

    Voor alle mensen : ik ben zeer weinig actief geweest in de vakantie (juli - augustus)
    Namelijk door mijn vakantiejob en door gebrek aan tijd.
    Mijn excuses.
    Mijn vraag is : ik ga binnekort naar Limburg
    Ik vroeg me af of de volgende locaties er nog staan :
    -Een oud ziekenhuis in Neerpelt
    -Oud belastingkantoor in Neerpelt
    -Weeshuis Limburg

    En eventueel een fabriek in Ronse (Oost-vlaanderen)

    De adressen heb ik zelf!
    Gewoon wil ik graag weten of ze er nog staan.
    Ik woon namelijk aan de andere kant van het land. (Oostende)

    Sorry als er een gelijkaardige topic staat, maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel tijd meer.
    Heb het heel druk met school..

    Hartelijk dank!
    Everything has its beauty but not everyone sees it.

  • #2
    Re: Limburg.

    Als er met Weeshuis Limburg de Kolonie in As bedoeld wordt : spaar je de moeite want die ligt momenteel volledig tegen de grond.

    Comment


    • #3
      Re: Limburg.

      Oorspronkelijk geplaatst door Reer Bekijk bericht
      Als er met Weeshuis Limburg de Kolonie in As bedoeld wordt : spaar je de moeite want die ligt momenteel volledig tegen de grond.
      Ik bedoel deze: http://www.theghosthunter.nl/weeshuis.htm
      Misschien niet de perfecte links, maar ik hoop dat je kan zien welk gebouw ik bedoel
      Everything has its beauty but not everyone sees it.

      Comment


      • #4
        Re: Limburg.

        Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
        Zoals hierboven reeds geschreven: daar vind je op dit moment een graafmachine en een hoop puin.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Limburg.

          Aan de afbraak van het ziekenhuis in neerpelt zijn ze ook begonnen ondertussen. ik weet niet of het ondertussen al plat ligt..

          Er zijn locaties zat in limburg die nog wel de moeite zijn imo, en anders even doorrijden tot de walen
          Life through a lens..

          Comment


          • #6
            Re: Limburg.

            Beste,
            Ik heb besloten om eind deze week Limburg eens te bezoeken.
            Nu ik weet dat het ziekenhuis + het weeshuis plat ligt..
            Weten jullie eventueel andere gebouwen of leuke plekken zijn?

            Voor de duidelijkheid ik vraag GEEN precieze adressen.. Juist richtlijnen
            Als je iets weet maar toch niet hier direct op het forum wilt zetten mag je steeds een privebericht sturen
            ofwel iets op mijn facebook: 'lepeire yakina' je kan ook een bericht sturen zonder vriendschapverzoek!
            Hartelijk dank

            ps: ik kan foto's doorsturen naar degene die een richtlijn hebben gegeven (en als ik het heb gevonden !
            Everything has its beauty but not everyone sees it.

            Comment


            • #7
              Re: Limburg.

              Voormalige op vliegveld van Brustem (hangars, verkeerstoren, shelters, gebouwen... Oppassen liggen allemaal op militairdomein dat een aantal keer per dag wordt gecontroleerd door de wachtdienst van Saffraanberg)
              Kasteel Rochendael in Bevingen zijn ook wel wat leuke plekken te vinden. (ook militairdomein)
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Limburg.

                Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
                Voormalige op vliegveld van Brustem (hangars, verkeerstoren, shelters, gebouwen... Oppassen liggen allemaal op militairdomein dat een aantal keer per dag wordt gecontroleerd door de wachtdienst van Saffraanberg)
                Kasteel Rochendael in Bevingen zijn ook wel wat leuke plekken te vinden. (ook militairdomein)
                Bedankt voor je reactie! Kan ik zeker eens bezoeken als ik geen verlaten / oude gebouwen vind
                Dus die mensen van de wachtdienst kunnen je dus eigenlijk uit het domein zetten?
                Everything has its beauty but not everyone sees it.

                Comment


                • #9
                  Re: Limburg.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
                  Dus die mensen van de wachtdienst kunnen je dus eigenlijk uit het domein zetten?
                  Zij vragen je paspoort (MP's kunnen dat op militairdomein) en vragen je (meestal) vriendelijk te vertrekken.
                  Kans dat je iemand tegen komt is vrij klein, lopers en fietsers worden er ook gedoogd. (maar die gaan geen bouwvallige gebouwen binnen)

                  Controletoren (kan je normaal nog in)
                  Rochendael
                  Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                  Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Limburg.

                    Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
                    Zij vragen je paspoort (MP's kunnen dat op militairdomein) en vragen je (meestal) vriendelijk te vertrekken.
                    Kans dat je iemand tegen komt is vrij klein, lopers en fietsers worden er ook gedoogd. (maar die gaan geen bouwvallige gebouwen binnen)

                    Controletoren (kan je normaal nog in)
                    Rochendael
                    Ik zal het zeker eens checken.. Ik vreesde dat ze je beelden in beslag zouden nemen of eventueel politie bellen ..
                    Heel erg bedankt voor dit al zeker mee te geven !
                    Ik zal ze morgen eens rustig bekijken !
                    Nogmaals dank
                    Yakina
                    Everything has its beauty but not everyone sees it.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Limburg.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
                      Geweldig
                      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                      Comment

                      Working...
                      X