Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto in 3 delen op muur???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto in 3 delen op muur???

    Hallo iedereen,

    Ik heb hier een foto met een afmeting van 3642*992. Ik zou graag deze foto in 3 delen afdrukken om zo op een of andere manier aan de muur te hangen. Ik heb lang geleden deze manier eens gezien. 1 foto wordt hierbij in 3 gedeeld en met een kleine spatie tussen opgehangen. Dit geeft een leuk effect.

    Kan iemand mij helpen met hoe ik het best hieraan begin?

    -Hoe deel ik deze foto best in 3? Op welk formaat print ik best?
    -Hoe hang ik dit aan de muur? Zijn hier fotokaders voor? Moet ik zelf iets knutselen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Bram

  • #2
    Re: foto in 3 delen op muur???

    Oorspronkelijk geplaatst door BramDR Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik heb hier een foto met een afmeting van 3642*992. Ik zou graag deze foto in 3 delen afdrukken om zo op een of andere manier aan de muur te hangen. Ik heb lang geleden deze manier eens gezien. 1 foto wordt hierbij in 3 gedeeld en met een kleine spatie tussen opgehangen. Dit geeft een leuk effect.

    Kan iemand mij helpen met hoe ik het best hieraan begin?

    -Hoe deel ik deze foto best in 3? Op welk formaat print ik best?
    -Hoe hang ik dit aan de muur? Zijn hier fotokaders voor? Moet ik zelf iets knutselen?

    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Bram
    Bram, hoe je de foto's moet bewerken etc. ga ik je niet vertellen.
    Wel bied ik je aan om op www.megavista.nl te kijken. Hier bieden ze heel veel mogelijkheden om op groot formaat te printen.

    En nee, ik heb hier geen aandelen of andere belangen bij. t is nl al de tweede keer vandaag dat ik dit bedrijf adviseer.

    Het gaat om het idee en de mogelijkheden verder zou ik een bedrijf in jouw eigen woon- werkomgeving uitzoeken.
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

    Comment


    • #3
      Re: foto in 3 delen op muur???

      Bewerken was het probleem niet hoor. Het is door te bewerken dat ik nu met dat formaat zit.
      Bedankt voor de site, leuke ideeën!

      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: foto in 3 delen op muur???

        Dat is niet echt groot he, in het totaal heb je slechts een goeie 3 megapixels, en je spreekt over aan de muur hangen in " afzonderlijke " delen ?
        dus ruw geschat 1 megapixel per deel ..... ga je der drie afdrukjes van 15 cm hoogte tegen je muur hangen ?
        Interpolatie kan, maar heeft ook zijn grenzen.

        Voor mij is het bestand te klein om te kunne dienen!

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: foto in 3 delen op muur???

          Persoonlijk zou ik niet printen op foto en achteraf inkaderen. Als je een kader rondom uw beeld hebt dan gaat het effect verloren.

          Ik zou opteren om te vergroten zonder kader: vergroten op canvas, dibond, .... dan zal je maximaal het effect hebben dat het beeld doorloopt over de 3 panelen.

          Je kan dit doen bij pixelprinting.be als ik mij niet vergis. Kiezen voor drie-luik.

          Comment

          Working...
          X