Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sproetjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sproetjes

    Een low light portrait van een jonge dame met ginger haar.

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Sproetjes

    Eerst vond ik de titel niet goed passen, tot ik wat meer naar beneden scrolde en de arm zag

    Wat mij vooral opvalt is die groene hand!
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

    Comment


    • #3
      Re: Sproetjes

      Boeiend beeld met al even boeiend licht.
      I like it a lot.
      Maar ik merk ook de groene hand op en de optische deuk in dat hand... Bizar...
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Sproetjes

        Ik volg bovenstaande. Flash, wat is met die hand gebeurd?
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Sproetjes

          Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk bericht
          Eerst vond ik de titel niet goed passen, tot ik wat meer naar beneden scrolde en de arm zag

          Wat mij vooral opvalt is die groene hand!
          TXS, waar zit dat groen juist.... ik geloof je wel maar zie het niet... Ga even de colormeter er moeten opzetten.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Sproetjes

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Boeiend beeld met al even boeiend licht.
            I like it a lot.
            Maar ik merk ook de groene hand op en de optische deuk in dat hand... Bizar...
            TXS Pete, jij bent de tweede die het groene ziet. Ik zie het niet en meet het niet. Maar zou wel graag weten waar dat zit.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Sproetjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Ik volg bovenstaande. Flash, wat is met die hand gebeurd?
              TXS Nena, ik ben aan het kijken en meten maar zie of meet nergens dat groene. IK ga deze morgen eens opnieuw omzetten vanuit LR want op de RAW zie ik het niet.
              Maar ik heb alle geloof in jullie. Ik ben wel kleurenblind, maar de colormeter niet. Dus ergens is er wat verkeerd...
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Sproetjes

                Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                TXS Nena, ik ben aan het kijken en meten maar zie of meet nergens dat groene. IK ga deze morgen eens opnieuw omzetten vanuit LR want op de RAW zie ik het niet.
                Maar ik heb alle geloof in jullie. Ik ben wel kleurenblind, maar de colormeter niet. Dus ergens is er wat verkeerd...
                Oei raar, het heeft echt wel zo een 'hulk'schijn op haar handpalm, meer het stuk tussen pols en pink/ringvinger. minder tegen de haren/wijsvinger. En voor mij gaat het echt over de hele handpalm (verticaal) dan van vingerkneukel tot pols.
                Voor mij is het ook enkel op de handpalm, nergens anders.
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Sproetjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Oei raar, het heeft echt wel zo een 'hulk'schijn op haar handpalm, meer het stuk tussen pols en pink/ringvinger. minder tegen de haren/wijsvinger. En voor mij gaat het echt over de hele handpalm (verticaal) dan van vingerkneukel tot pols.
                  Voor mij is het ook enkel op de handpalm, nergens anders.
                  TXS Nena, nu zie ik het inderdaad...later even checken in LR mogelijks een ongewilde brush streek.
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sproetjes

                    Sterke foto , knap licht en donker . (Miss iets meer oog ......?)

                    Comment

                    Working...
                    X