Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terres Rouges be"doomd"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terres Rouges be"doomd"

    Vanuit de auto gemaakt.
    Benieuwd wat jullie ervan vinden.

    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Terres Rouges be"doomd"

    Voor mij er iets over maar wel blijven proberen, soms valt dat erg mee.
    Voor mijn smaak is dit niet gelukt.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Terres Rouges be"doomd"

      Het heeft iets schilderij - achtigs. Als dat je opzet was is het goed gelukt volgens mij. Sommige zullen dit zeer goed kunnen smaken, maar mijn smaak is het ook niet. Ik had liever gehad dat je uitgestapt was en je camera op statief gezet had .

      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #4
        Re: Terres Rouges be"doomd"

        Bedankt voor jullie mening alvast.
        Maar het is geen bewerking hé.
        De natte spullen in de auto hadden de ruiten zodanig bedoomd dat ik het wel iets vond hebben.
        Bon, smaken verschillen hé.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Terres Rouges be"doomd"

          Ik vind het erg mooi door dat glas. schilderachtig inderdaad. Toch mooi.

          Comment


          • #6
            Re: Terres Rouges be"doomd"

            Geen mening,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Terres Rouges be"doomd"

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Bedankt voor jullie mening alvast.
              Maar het is geen bewerking hé.
              De natte spullen in de auto hadden de ruiten zodanig bedoomd dat ik het wel iets vond hebben.
              Bon, smaken verschillen hé.
              Knap. De kunst is om een speciale foto te maken zonder dat het bewerkt is met software. Zo deden we het vroeger altijd. Het lijkt wel een schilderij.
              mvg, Wilfried
              http://www.familialebemiddeling.net
              http://www.mestdagh.biz

              Comment


              • #8
                Re: Terres Rouges be"doomd"

                Awel dat is er nu eens eentje dat ik wel kan smaken.
                Soms zie je iets 'dergelijks' verschijnen hier, en dan is het van ik heb het bewust wazig gemaakt, ik heb korrel toegevoegd, ik wilde dit of dat effect benaderen, ik heb er dit of dat van filter overgegooid.....en nog een hoop flauwekul.
                Deze is zonder toevoeging van wat dan ook meer mijn smaak dan al de rest van bewust getormenteerde foto's samen.
                Heel knap marie-anne, en nog knapper dat je het aandurft deze hier te plaatsen (mijn hoogste score).
                Bij mij mag deze zo aan de muur...... maar ik mag jammer genoeg geen foto's aan de muur hangen .
                Groetjes
                Last edited by Guest17; 31 augustus 2013, 19:55.

                Comment


                • #9
                  Re: Terres Rouges be"doomd"

                  Uitstekend de sfeer van een waterschildering getroffen.

                  Waarom toch zulke toelichtende opmerkingen bij het plaatsen? Nergens
                  voor nodig; ik kijk naar het plaatje. Deze is prachtig.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Terres Rouges be"doomd"

                    Of het nu met software of puur natuur gemaakt is maakt voor mij geen verschil uit. De tijden zijn nu eenmaal anders geworden met veel meer mogelijkheden die je wil en kan benutten of niet. Of je nu een beregend raam gebruikt voor je camera, vaseline, gel of sfeerfilters zoals vroeger of via software is een eigen keuze. Het één sluit het ander niet uit om een gewenst effect in je foto te brengen. Het gaat om creativiteit om een ander beeld te verkrijgen.
                    Het hier bekomen effect kan ik dan ook wel smaken.
                    Last edited by Anaisje; 31 augustus 2013, 21:04. Reden: schrijffout
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terres Rouges be"doomd"

                      het is er wel tof uitgekomen
                      maar niet echt mijn smaak
                      doet mij eigenlijk denken aan die zigeunerkindjes-met-traan-schilderijtjes
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Terres Rouges be"doomd"

                        ramen dicht dus.
                        tja..speciaal hoor en wel mooi.
                        grt,bouk
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Terres Rouges be"doomd"

                          Deed me direct aan een Monet denken. Nu niet dat ik een kenner ben, maar bij mijn schoonmoeder hangt er zo al jaren eentje (of een afgeleide ervan) tegen de muur.
                          De bruine tinten in de grond doen het hem hier denk ik.

                          Voor mij geslaagd.
                          Running is a way of living..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Terres Rouges be"doomd"

                            Deed me direct aan een Monet denken. Nu niet dat ik een kenner ben, maar bij mijn schoonmoeder hangt er zo al jaren eentje (of een afgeleide ervan) tegen de muur.
                            De bruine tinten in de grond doen het hem hier denk ik.

                            Voor mij geslaagd.
                            Running is a way of living..

                            Comment


                            • #15
                              Re: Terres Rouges be"doomd"

                              Zeg Marie-Anne....bedoomd (beduumd versus aangedampt)....is dat nou niet een typische Gentse dialekt uitspraak
                              Maar...dat verandert niets aan je foto.
                              Mij ligt de foto ook iets minder. Het is zekerlijk een mooi landschap dat je hier presenteert maar het verschil in scherpte waar de druppels naar beneden gelopen zijn en waar er wel nog duum aan de ruit hangt is iets te nadrukkelijk aanwezig voor mij. Gelukkig maar op dat vlak zijn er verschillende meningen en we kunnen dat enkel maar respecteren.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried54 Bekijk bericht
                              Knap. De kunst is om een speciale foto te maken zonder dat het bewerkt is met software. Zo deden we het vroeger altijd. Het lijkt wel een schilderij.
                              Over kunst ben ik nog steeds van mening dat het waard is hoeveel euro's je er wilt voor neertellen.

                              Gelukkig waren en zijn er mensen met een andere ingesteldheid dan wat u schrijft. Anders moest ik nu misschien op jacht en zat moeder de vrouw te knoeien met twee stenen om een vuurtje te maken om mijn met pijl en boog geschoten everzwijn straks op het spit te steken.
                              Waarschijnlijk zouden we nu nog dood gaan aan "'t vuur in de buik" (appendicitis.) Gelukkig doen ze dat al lang niet meer zoals ze het vroeger altijd deden
                              Ik ben een groot liefhebber van klassieke muziek. Al was het maar omdat het tempo daarvan niet te vergelijken is met het hedendaagse geboenk en geblér.(Een paar uitzonderingen niet te na gesproken) Maar heeft u zich nog nooit afgevraagd mochten de klassieke componisten de mogelijkheden gehad hebben die er nu zijn wat we dan te horen zouden gekregen hebben? Ik sta daar nu en dan eens bij stil...
                              Ben een tijdje geleden in een flinke neerslachtige bui terecht gekomen en vond toen:..."Vroeger was alles beter..." Nu het mij een stuk beter gaat vind ik gelukkig terug: "het leven is mooi..." en vooral wat je er zelf van maakt

                              Enfin...ga het houden bij "...ieder diertje zijn pleziertje..."

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment

                              Working...
                              X