Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

    Beste fotovrienden,
    Ik heb in lightroom 4 een presentatie gemaakt met muziek en dat is aardig gelukt want kan ze bekijken. Nu wil ik deze op dvd zetten om in een dvd speler te kunnen kijken maar dat blijkt niet te lukken daar het een MP4 file is.
    Iemand raad hoe ik het kan omzetten in dvd en branden?
    Ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar niks werkte tot nu toe.
    Graag advies.

    Danny

  • #2
    Re: presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

    Welke programma's heb je al geprobeerd? Je kan met bepaalde cd brand programma's (ik gebruik Roxio Toast) die bestanden automatisch omzetten om op dvd te spelen. Ze worden hierdoor (afhankelijk van het oorspronkelijk formaat) vaak heel wat groter, wat ook de nodige tijd op je computer in beslag neemt.

    Comment


    • #3
      Re: presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

      Heb het ondertussen al opgelost dus admins deze mag weg thx

      Comment


      • #4
        Re: presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

        Moderator Note: Topic wordt niet verwijderd omdat vraag opgelost is.
        Zou je ons je oplossing willen meedelen? Dan kunnen anderen met soortgelijke problemen van jouw ervaring leren.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: presentatie in lightroom van MP4 naar dvd

          Heb het opgelost door het programma ProShow Producer te gebruiken lukt er zeer goed mee en is niet moeilijk in gebruik.
          Groetjes Danny

          Comment

          Working...
          X