Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rodeo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rodeo



    Grtz,
    Kurrrt

  • #2
    Re: Rodeo

    dit is wel heel speciaal ,al weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken ,aan de ene kant vind ik het knap ,maar anderzijds mis ik iets , miss is het door het gevoel dat het onderwerp lijk zweeft dus geen vaste ondergrond heeft ,ik keer straks nog eens terug

    Comment


    • #3
      Re: Rodeo

      Zo speciaal dat jij de enige bent die er iets durft over zeggen?
      Eigenlijk is het vrij simpel: deze spin is een pissebed naar haar hol aan het ophalen. De draden vallen door de flits echter weg tegen de kleur van de BG (een tegel).
      Net doordat het vrij lijkt te zweven vond ik de spin op een rodeo-rijder lijken vanwege de gekromde rug zoals van een rodeo-stier of paard.

      Ik weet het, kleurtjes en meer standaard materiaal scoort beter. Maar zelf vind ik hem goed zo (op de kleur van de tegel na) en het is weer eens wat anders

      Grtz,
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Rodeo

        Scherpte en detail vind ik mooi.
        En ik hou ook wel eens van dat klinisch wit. Het moeten niet altijd kleurtjes zijn.
        Ik mis ook wel een soort houvast in de foto. Maar met jouw uitleg erbij heb ik daar geen probleem meer mee.

        Comment


        • #5
          Re: Rodeo

          Eens iets anders, een plaatje om wat langer naar te kijken
          beestjes staan er prachtig scherp op, mooi dat doorzichtige met veel detail
          en met jou uitleg, zie ik wat je bedoeld, knap
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

          Comment


          • #6
            Re: Rodeo

            Mogelijk lijkt het klinisch, maar het oogt mooi! Goede scherpte en detail!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment

            Working...
            X