Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molenheide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molenheide

    Een beetje later dan Eddy, zeg maar in de vroege voormiddag op de Molenheide.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Molenheide

    G.r. Ik zou ervan boven iets afhalen dan komt de nadruk meer op de Heide te liggen.

    Comment


    • #3
      Re: Molenheide

      compo niet mooi.
      kleur van de lucht te geel.
      de heide oogt wel goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Molenheide

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        compo niet mooi.
        kleur van de lucht te geel.
        de heide oogt wel goed.
        grt,bouk.
        Ben het hier zowat mee eens, vooral die lucht vind ik niet goed.
        Bij mij komt het over alsof de lucht hier uitgebrand was en je er een paar (geel, roze, oranje) filters over gegooid hebt om het te verdoezelen.
        De groene blaadjes helemaal onderaan gaan met nogal wat aandacht lopen, gewoon omdat het niet past tussen de heide.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Molenheide

          Tot mijn grote spijt Raymond...hoor ik liedjes omtrent die mooie purpere heide...maar is dat nou toevallig iets wat me totaal ontgaat... (Idem dito met Anaisje haar mooie rode azalea die ieder jaar opnieuw bloeit)
          Ik zou dan ook niet veel kunnen/durven zeggen over de keuze van je hemel...
          Ik kan dus jouw visie enkel maar respecteren.

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Molenheide

            Ik volg de rest, de lucht is niet wat het zou moeten zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Molenheide

              de lucht is inderdaad erg giftig,
              maar ik vind het hier toch op de een of andere manier wel passen...
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #8
                Re: Molenheide

                Als een lucht nog oranje/geel kleurt aan de horizon in de morgend dan neem ik deze graag mee voor de sfeer ook al oogt ze giftig. Ik zou ook kunnen vragen "Hoe moet de lucht dan zijn ?" Ik kies meestal voor de sfeer, en die voldeed me hier ruimschoots om een indruk van heide vast te leggen. Wie dit niet graag ziet daar heb ik geen moeite mee, ieders visie respecteer ik. Ieder bedankt voor het kijken.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Molenheide

                  Ik vind het wel mooi hoor,
                  alleen de lucht een beetje giftig zoals de rest al heeft vermeld!
                  Fotografie is mijn passie.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Molenheide

                    De lucht komt ook bij mij onnatuurlijk over. Heel soms kom je tot rare vaststellingen in fotografie, zoals roze wolken daar waar je een wolk wit of grijs zou verwachten. Een blauwe schaduw die je nog nooit gezien had maar wel er kan zijn.
                    Het totaal plaatje vind ik toch de sfeer van een stukje natuur uitstralen.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Molenheide

                      Ik heb de indruk dat er een gele filter ligt op het bovenste gedeelte van de foto. Vanwaar die komt weet ik niet.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Molenheide

                        Ik volg maar is toch mooi beeld,grts,Jozef
                        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Molenheide

                          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                          De lucht komt ook bij mij onnatuurlijk over. Heel soms kom je tot rare vaststellingen in fotografie, zoals roze wolken daar waar je een wolk wit of grijs zou verwachten. Een blauwe schaduw die je nog nooit gezien had maar wel er kan zijn.
                          Het totaal plaatje vind ik toch de sfeer van een stukje natuur uitstralen.
                          Hier wil ik nog even op reageren : LUCHTEN, wat een miserie die kunnen veroorzaken in meningen. Ik vroeg en vraag me nog steeds af of mensen zich wel de moeite getroosten om eens omhoog te kijken - geldig ook voor omlaag - dan zou je wel eens versteld kunnen staan. Anaisje geeft zelf hierover een goede opmerking en toch wordt het woord "onnatuurlijk" geschreven. Ik heb hier al verscheidene zogezegde verdachte luchten zien passeren in SC en die worden de hemel in geprezen ! 't Is maar een bedenking... ieder zijn waarheid - graag zien of niet zeker ?
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment

                          Working...
                          X