Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marissa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marissa

    Tijdens een zwoele zomeravond in de buitenlucht een erg leuke shoot gedaan met Marissa.
    Ik ben erg tevreden met het beeld

    Ben benieuwd naar jullie mening of verbeterpunten


  • #2
    Re: Marissa

    Mooi model heb je daar Guido. Wat ik wat minder vind op deze plaat is de hand in het haar.... Ik zou dat vermijden. En misschien iets meer ruimte geven in de kijkrichting. Maar goed dat is maar mijn simpele interpretatie van jouw foto.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Marissa

      Het is geen simpele interpretatie Flash
      De beeldopbouw is gewoon niet mooi, ik krijg het zowaar benauwd als ik naar de foto kijk.
      Geef wat ruimte aan je model. Je maakt dan alles nog krapper door dat hand in het haar met een stuk arm als gevolg.
      Ook het licht in deze plaat is zeer envoudig en brengt weinig meerwaarde, net zoals de nabewerking die vrij flets oogt.

      Ik wil echt geen afbreuk doen aan je werk en vat het aub niet verkeerd op, maar dit kan en moet beter hoor !

      Tip : vermijd ook in het vervolg de koppijnpose, de buikpijnpose en de deodorantpose

      Grz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Marissa

        Pete en flashsplash, dank dat jullie de tijd genomen hebben om commentaar te geven op de foto. En idd ik heb nog wat leermomenten nodig :-) De crop en aangesneden arm zijn idd het gevold van de hand in het haar. Toen ik thuis kwam zag ik dat de onderarm naar beneden hing en te veel aandacht opeiste. Toen ben ik tot deze crop gekomen. Als jullie tips hebben met welke eenvoudige pose je het best kan beginnen tijdens de shoot, hoor ik het graag ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Marissa

          vind dit helemaal niet zo verkeert hoor.
          maar tips zijn er overal:

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X